استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » زهرا نصیری
کد خبر : 597092
چهارشنبه - 12 دی 1397 - 12:43
 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان خبر داد:

  فاز ۶ پروژه شهید کشوری اصفهان درسال ۹۸ کلید می خورد

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:بعد از ۲۰ سال اگر پروژه واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان) واگذار نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم.

  فاز ۶ پروژه شهید کشوری اصفهان درسال ۹۸ کلید می خورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:بعد از ۲۰ سال اگر پروژه واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان) واگذار نمی‌شد شاهد پیوستن آن در روزهای آتی به بافت فرسوده بودیم.

  امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی، در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار (پروژه شهید کشوری اصفهان)، در ۱۱ دی ماه که به این شهر سفر کرده بود  با اشاره به اینکه فاز ۶ این پروژه سال ۹۸ به پایان می‌رسد گفت: با تلاش شبانه روزی کارگران و مهندسان، این کار بزرگ و جهادی امروز به سرانجام رسیده است.

 فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این پروره که به عنوان شهید کشوری نامگذاری شده است، حتما با عنایت خاص این شهید والامقام به سرانجام رسیده است. شهید کشوری در دو روز بیش از ۴۰ تانک دشمن را زمین‌گیر کرد و این کار آسانی نیست.

وی خاطرنشان کر کرد: هوانیروز همیشه امید بخش رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و یگانی است سازه‌ای که تجهیزات محور بوده و نیروی انسانی اش ولایت محور است که می‌تواند این ماموریت عظیم را انجام دهد.

امیر قربانی با بیان اینکه هوانیروز، یگانی است که حتی با نگاهی سطحی نیز می‌توان منحصر به فرد بودن آن را بین نیروهای مسلح متوجه شد، افزود: با نگاهی به عملکرد شهید شیرودی و شهید کشوری در دوران دفاع مقدس متوجه می‌شویم که هوانیروز خاص ترین بخش نیروهای مسلح کشور است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با یاد آوری نقش هوانیروز در دفاع مقدس به این مسئله اشاره داشت ۲۷۶ نفر از بهترین خلبانان و مهندسان پرواز در دوران دفاع مقدس از یگان هوانیروز تقدیم به نظام شد.