به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مجید علی‌اکبریان در خصوص پروژه ۶۰۰ واحدی قائم اسفراین اظهار کرد: سایت مسکن مهر ۶۰۰  واحدی قائم از سال ۱۳۹۰ با پیمانکاری شرکت ست در اسفراین آغاز شد این شرکت در ابتدای کار فونداسیون کل ۶۰۰ واحد را اجرا کرد و تعداد ۱۳۷ واحد از مجموع پروژه را کار اسکلت‌بندی آن را نیز به‌پایان رساند.

وی گفت: پیمانکار بعد از گذشت قریب به سه سال فعالیت اعلام کرد که در پروژه دچار ضرر و زیان زیادی خواهد شد و لذا بدون هیچ‌گونه هماهنگی پروژه را متوقف و از شهرستان نقل‌مکان نمود درحالی‌که پروژه  در آن زمان از ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اسفراین افزود:  سایت قائم بدون اعضا می‌باشد که بنا بود به‌صورت انبوه‌سازی پروژه اجرا شود بعد از طریق اداره راه و شهرسازی کار عضوگیری انجام شود.

اکبریان گفت:  در حال حاضر از طریق واحد مراحل  قضایی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی پروژه در دست‌گیری است که بعد از مراحل قضایی بنا داریم سایت را به شرکت دیگری جهت ادامه کار واگذار نماییم.

موضوع مسکن مهر اسفراین یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «مسکن مهر۶۰۸ واحدی سایت قائم اسفراین همچنان بلاتکلیف و متقاضیان چشم انتظار» است.

انتهای پیام/