کاتب:

غول بیکاری و از هم پاشیدگی اقتصادی جوانان را تهدید می‌کند

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: غول بیکاری و از هم پاشیدگی اقتصادی جوانان و فرزندان ایران زمین را تهدید می‌کند و همگان می‌بایست دست به دست هم دهیم تا از شرافت جوان ایرانی محافظت کنیم.

غول بیکاری و از هم پاشیدگی اقتصادی جوانان را تهدید می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه ملت بزرگ ایران دیرزمانی برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و حراست از کیان و ناموس این مرزوبوم حاضر به ایثار جان و مال خویش شده اند و این فداکاری بزرگ در تاریخ مملکت باقی خواهد ماند اظهار داشت: امروز سنگر نبرد و مجاهدت در جبهه اقتصادی است و غول بیکاری و از هم پاشیدگی اقتصادی جوانان و فرزندان ایران زمین را تهدید می کند و همگان می بایست دست به دست هم دهیم تا از شرافت جوان ایرانی محافظت کنیم.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مصرف کالاهایی که به دست کارگر زحمتکش ایرانی تولید شده است می بایست نماد میهن دوستی و حب وطن و غیرت مندی ایرانیان تلقی گردد و همه افراد حتی از سنین کودکی باید این احساس تعهد را به کالای ایرانی داشته باشند.

کاتب با بیان اینکه کالاهای ایرانی به دست افرادی تولید می شوند که مطمئنا رابطه ای نسبی یا سببی با یکی از ما دارند و می تواند در جایگاه پدر، برادر، همسر و فرزند ما باشند گفت: بی شک هر فردی که برای سربلندی و احتزاز پرچم ایران زمین تلاش می کند کاری بس مقدس و افتخارآمیز انجام می دهد و می بایست برای آحاد و تک تک افراد این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

نماینده منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: جمعیت هشتاد میلیونی ایران بصورت بالفعل و جمعیت کشورهای همسایه بصورت بالقوه بازار مصرف بسیار خوبی و ارزشمندی است که خیلی از کشورهای جهان حسرت داشتن چنین موقعیت ممتازی را دارند که متاسفانه ما نمی توانیم از این ظرفیت بخوبی بهره مند شویم.

وی در ادامه گفت: اگر جمعیت هشتاد میلیونی ایران یک تصمیم واحد بگیرند تا همه از این پس کالای ایرانی استفاده کنند و تمامی کالاهای مصرفی خارجی را تحریم نمایند ، پس از مدت کوتاهی کسب و کارهای نوین شکل خواهد گرفت و شرکت های ایرانی با خون تازه ای که در رگهایشان جاری شده است می توانند کارگران بیشتری را به استخدام خود درآورند و معضل بیکاری تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

کاتب در پایان گفت: تا همگان با یکدیگر و دست در دست هم نگذاریم بحران بیکاری وجود خواهد داشت . باید نهضت تحریم خودجوش کالاهای مصرفی خارجی در کشور آغاز شود.

انتهای پیام/فارس