استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 810952
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 20:33

عملیات زیرسازی و آسفالت  کوچه ۱۲ بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع

شهردار منطقه ۵ از اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه ۱۲ بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع خبر داد.

عملیات زیرسازی و آسفالت  کوچه ۱۲ بلوار خلیج فارس به مساحت بیش از ۶۰۰۰ متر مربع

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علیرضا اقبالیان با اشاره به اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت کوچه۱۲ بلوار خلیج فارس گقت: سعی در اتمام پروژه های عمرانی ، خدماتی و ترافیکی منطقه قبل از شروع فصل بارندگی داریم.

شهردار منطقه ۵ بیان داشت: بهسازی و اصلاح کوچه ۱۲ خلیج فارس و فرعی های آن سالها به دلیل مشکلات لوله گذاری و عدم تکمیل تاسیسات شهری بلاتکلیف مانده بود که با پیگیرهای شهرداری منطقه ۵ و مشارکت اهالی منطقه ،عملیات اجرای بیش از ۸۵۰ مترطول جدولگذاری جهت هدایت آبهای سطحی شامل جدول و کانیو انجام و سپس آسفالت آن صورت پذیرفت که می تواند بخش عمده ای از مشکلات چندین ساله آبگرفتگی و ترافیکی این معبر را مرتفع سازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کوچه مذکور یکی از کوچه های تجاری و کارگاهی در منطقه می باشد لذا بهسازی و ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

اقبالیان در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردمی بتوانیم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر منطقه پنج و مناطق کارگاهی ، تجاری و صنعتی در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی باشیم.