استانها » اصفهان » تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 626834
سه شنبه - 9 بهمن 1397 - 15:16

عملیات آسفالت خیابان جدیدالاحداث دارالسلام گارماسه به پایان رسید

شهردار فلاورجان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی آسفالت این خیابان چنین گفت: عملیات آسفالت این خیابان که پس از اتمام لوله گذاری محور میانی جهت دفع آبهای سطحی، جدول گذاری ریفیوژ میانی و زیرسازی آن آغاز شده است طی دو روز آینده به اتمام خواهد رسید.

عملیات آسفالت خیابان جدیدالاحداث دارالسلام گارماسه به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار فلاورجان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی آسفالت این خیابان چنین گفت: عملیات آسفالت این خیابان که پس از اتمام لوله گذاری محور میانی جهت دفع آبهای سطحی، جدول گذاری ریفیوژ میانی و زیرسازی آن آغاز شده است طی دو روز آینده به اتمام خواهد رسید.

مهندس جواد نصری همچنین تصریح نمود: احداث این خیابان علاوه بر دسترسی محلی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان به دلیل همجواری با گلزار شهداء و آرامستان گارماسه از اهمیت معنوی وافری برخوردار است که پس از سالها پیگیری شهروندان در دهه فجر سال قبل کلنگ زنی و عملیات عمرانی آن آغاز گردید و در دهه فجر امسال، مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

شهردار فلاورجان در خاتمه از مساعدت و حمایت شهروندان گارماسه قدردانی و چنین اظهار داشت: از شهروندان گارماسه به دلیل صبر و شکیبایی در حمایت از انجام پروژه ها تقدیر و تشکر داریم.