استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 768259
دوشنبه - 24 تیر 1398 - 12:04

عملکرد قابل قبول شهرداری در حوزه کنترل پروژه

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری در زمینه کنترل پروژه عملکرد قابل توجهی داشته و می‌توان گفت در قالب کنترل پروژه برنامه‌های شهری پیگیری می‌شود.

عملکرد قابل قبول شهرداری در حوزه کنترل پروژه

به گزارش پایگاه خبری ربیع،حسن بختیاری با اشاره به زمینه‌سازی چابک‌سازی فعالیت‌های شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری می‌تواند باعث کاهش تصدی در مجموعه شهرداری شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ساز و کارهای نظارت بر پروژه‌های شهرداری خصوصا پروژه‌های عمرانی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شده است، تصریح کرد: شهرداری در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته و می توان گفت در قالب کنترل پروژه برنامه‌های شهری پیگیری می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه توجه به شهر هوشمند در سیاست‌های شهرداری و شورای شهر جدی شده است، افزود: شهرداری سازمانی است که به صورت جاری و روزمره خدمات خود را ارائه می‌کند و مسائلی چون در حوزه خدمات شهری، نظافت، جمع‌آوری زباله، آسفالت معابر و غیره جاری است و مسائلی هم نیاز به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق دارد که می‌توان از آن جمله به پروژه‌های عمرانی بزرگ، توسعه حمل و نقل عمومی، پروژه‌های زیرساختی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه مسائل عمرانی توانسته اقدامات قابل توجهی را انجام دهد، گفت: مردم شاهد این فعالیت‌ها هستند و پروژه‌های بزرگی چون بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع‌های غیرهمسطح و غیره در این سال‌ها اجرا شده است.