استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 909319
سه شنبه - 3 دی 1398 - 14:03
در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی انجام شد؛

عقد تفاهم‌نامه همکاری علمی دانشگاه علوم پزشکی قم با دانشگاه معارف اسلامی

معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی قم و معارف اسلامی در راستای توسعه فعالیت‌های مشترک این دو دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

عقد تفاهم‌نامه همکاری علمی دانشگاه علوم پزشکی قم با دانشگاه معارف اسلامی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر سید حسن عادلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم روز گذشته با سید ضیاء الدین میرمحمدی معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی در راستای افزایش همکاری‌های علمی میان این دو دانشگاه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی قم و معارف اسلامی به امضاء رسید که در این تفاهم‌نامه بر هم‌افزایی و تشریک مساعی در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی مبتنی بر مبانی و آموزه‌های اسلامی برای پاسخگویی به نیازهای فکری فرهنگی جامعه و تهیه مواد علمی مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، تأکید شده است.

همکاری برای شناسایی مشکلات، مسائل و موضوعات مهم پژوهشی، انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های مشترک، طراحی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، طراحی و برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی، برگزاری نشست‌های علمی، حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طرفین، تأمین اساتید و مدرسان جهت تدریس در گروه‌های آموزشی دو مرکز و همکاری و مشارکت در تدوین و اجرای برنامه جامع پژوهش در زمینه سلامت و دین، مهم‌ترین محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهد.