ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 892764
چهارشنبه - 6 آذر 1398 - 12:35

عضو شورای اسلامی شهر: تدبیر مقام معظم رهبری، تهدید را به فرصت تبدیل کرد

علی هاشمی طاهری در یادمان اسوه‌های مقاومت که به مناسبت هفته بسیج و با حضور بسیجیان شهرداری کاشان در فرهنگسرای مهر برگزار شد، با تبریک چهل سالگی بسیج گفت: کسی نمی‌تواند حق بسیجی و بسیجی را به طور کامل ادا کند، چرا که شجره طیبه‌ای است که ثمرات آن گسترده و همچنان نیازمند شناخت بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی هاشمی طاهری در یادمان اسوه‌های مقاومت که به مناسبت هفته بسیج و با حضور بسیجیان شهرداری کاشان در فرهنگسرای مهر برگزار شد، با تبریک چهل سالگی بسیج گفت: کسی نمی‌تواند حق بسیجی و بسیجی را به طور کامل ادا کند، چرا که شجره طیبه‌ای است که ثمرات آن گسترده و همچنان نیازمند شناخت بیشتر است.

وی با بیان اینکه امام راحل به عنوان یک روحانی و مرجع، مدیریت انقلابی در جهان بنانهاد که هیچ فردی نتوانست مشابه آن را انجام دهد، گفت: استقرار حکومت دینی به جای سلطه طاغوت و جاری ساختن احکام اسلامی اتفاقی بود که تنها حضرت امام قادر به انجام آن بود.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، با یادآوری اینکه آنچه در سال‌های اخیر در عراق در قالب «حشدالشعبی» اتفاق افتاده در واقع الگوگیری از بسیج است گفت:اصولا در هیچ کجا از نیروی مردمی، موفق به تشکیل ارتش نشده‌اند هر چند که بسیج در چارچوب ارتشی کلاسیک قابل تعریف نیست اما توانسته در بسیاری از نبردها به ویژه جنگ هشت ساله نقش خود را به درستی ایفا کند.

هاشمی طاهری، اخلاص، ایثار، خودباوری، مردم‌باوری، رشادت و… را از شاخصه‌های بسیجی دانست و گفت:در کدام نقطه تاریخ و در کجای عالم می‌توان انسان‎هایی مانند بسیجیانی را یافت که برای عبور از میدان مین که جانبازی حداقل نتیجه آن است، از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی، با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار است، به حوادث اخیر پرداخت و  تصریح کرد: تدبیر مقام معظم رهبری موجب نجات ایران شد، و تهدید را تبدیل به فرصت کرد چنانکه ریشه‎های انقلاب اسلامی را قوی‌تر و عمیق‌تر ساخت و صحنه حمایت از نظام را در قالب راهپیمایی‌های باشکوه‌ و بصیرت‌مدارانه خلق کرد.