استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 554559
دوشنبه - 12 آذر 1397 - 22:15
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد

عضویت ۵ هزار نفر در ۳۷۵ انجمن اسلامی دانش آموزی خراسان شمالی

سرپرست آموزش‌وپرورش خراسان شمالی: تعداد کل اعضای انجمن ۵۰۰۰ نفر را در برمی‌گیرد که در مدارس متوسطه اول و دوم فعالیت دارند و دانش آموزان می‌توانند کلیه فعالیت‌های صورت گرفته را در سامانه عقیق ثبت کنند.

عضویت ۵ هزار نفر در ۳۷۵ انجمن اسلامی دانش آموزی خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سعیدی گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در بحث تربیت اخلاق و اعتقاد و باورهای دانش آموزان آگاه باشند.

سعیدی ادامه داد:  تربیت اسلامی در رفتار و اخلاق دانش آموزان نمایان شود و قطعاً هدف ما صیانت از ارزش‌ها و باورهای جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

وی اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی باید پررنگ‌تر در انسجام‌بخشی، سازمان‌دهی، هم‌افزایی با تشکل‌های دیگر همکاری کنند تا دانش‌آموز و مدرسه سالم داشته باشیم.

سرپرست آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: تعداد ۳۷۵ انجمن اسلامی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۰۳ انجمن مربوط به متوسطه اول و ۱۷۲ انجمن متوسطه دوم را شامل می‌شود.

وی در انتها گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان در ششمین دوره جشنواره دانش‌آموزی مداد کم‌رنگ رتبه یک کشوری و در ششمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بخش مراکز استان‌ها دبیرستان دخترانه علوم و معارف صدرا رتبه دوم کشوری و در بخش مراکز شهرستان‌ها دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره) شهرستان فاروج رتبه یک کشوری را کسب نمودند.

انتهای پیام/