استانها » البرز
کد خبر : 588459
چهارشنبه - 5 دی 1397 - 14:16
استاندار البرز مطرح کرد

عزم جزم البرز برای خانه‌دار کردن محرومین

استاندار البرز گفت: سعی داریم تمامی محرومین البرزی صاحب خانه شوند از این‌رو بهره‌گیری از ظرفیت مسکن مهر و خیرین مسکن‌ساز در دستور کار است.

عزم جزم البرز برای خانه‌دار کردن محرومین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه شورای مسکن محرومین که در حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: تمامی مدیران موظف هستند تا برای ایجاد رفاه و آسایش در استان تلاش داشته باشند.

وی افزود: ما باید اقداماتی را برنامه‌ریزی کنیم تا امکانات کشور میان مردم عادلانه تقسیم شود و این از وظایف دولت و حکومت است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی‌بر بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومین، بیان کرد: اقدامات این حوزه قابل قبول است ولی باید با همکاری هم به کمک این اداره بیاییم.

استاندار البرز تصریح کرد: دولت طبق برنامه پنجم و ششم توسعه در راستای رفع و رسیدگی به مشکل مسکن محرومین پرداخته است.

به گفته وی البرز ویژگی و عزم کافی را برای تأمین مسکن محرومین سراسر استان دارد و نیازمند همراهی خیرین و مسؤولان ذیربط هستیم.

شهبازی در ادامه به معضل موجود در بانک‌ها پرداخت و یادآور شد: به مشکلات این حوزه آگاهی کافی و وافی را داریم اما با توجه به منزلت اجتماعی افراد آسیب‌پذیر جامعه به دنبال دریافت تمهیدات لازم در جهت ایجاد تعادل و تعامل هستیم.

وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مسکن مهر و خیرین مسکن‌ساز نیز به تحقق این شعار کمک خواهد کرد؛ همچنین تأمین مسکن ایثارگران نیز نیازمند توجه و عزم جدی است.

وی معتقد است تمامی دستگاه‌های جامعه هدف با ارائه برنامه‌ریزی دقیق و منسجم موظف به همکاری در این راستا هستند.

انتهای پیام/و