به گزارش پایگاه خبری ربیع،سردار سید جواد هاشمی ضمن گرامی داشت هفته بسیج افزود: روحیه بسیجی موجب اتحاد، انسجام، همدلی برای تقویت اراده ها در ادامه مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: شعار بسیجی “هیات من الذله” است یعنی تلاش برای حفظ عزت، امنیت و استقلال در برابر استکبار ، منافقان و خودفروختگان، حزب بسیج حزب الله است و رمز حرکت آن پیروی از ولایت فقیه می باشد.
وی اضافه کرد: اثرات و برکات روحیه بسیجی سبب شده تا دشمنان به شدت با بسیج و بسیجی عناد ورزیده چرا که بسیجیان مانع رسیدن دشمنان به مقاصد شوم شان هستند.
وی تاکید کرد: چهل سال است که دشمنان پشت مرزهای ایران اسلامی زمین گیر شده اند بلکه با گسترش روحیه بسیجی و انقلاب های مردمی در سایر کشورهای منطقه دشمنان اسلام مجبور به عقب نشینی هستند.
سردار هاشمی اذعان داشت: بسیجی نیروی با بصیرتی است که زمانی در جبهه های حق علیه باطل و امروز در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی، جهادی و دینی خوش درخشیده و حضور موثری از خود بر جای گذاشته است.
وی عنوان کرد: روحانیون بسیجی در این عرصه نقش برجسته تری را ایفا کرده اند، روحانیون ایثارگر همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان و درمسیر روشنگری و ترویج ارزشهای دینی قرار داشته اند.
وی تاکید کرد: بسیج از پشتوانه فرهنگ دینی و پایگاه و جایگاه مردمی برخوردار است نیروهای ارزشی و دلسوزی که دغدغه دین دارند و همواره در برابر دشمنان قدم برافراشته و آماده ایثار هستند و به برکت حضور این نیروها دسیسه های دشمنان طی چهار دهه در نظام اسلامی و با وجود تمام سرمایه های مادی مستکبران ، بی تاثیر و شکست خورده مانده است.
در پایان این مراسم از روحانیون بسیجی ایثارگر تجلیل صورت گرفت