عرضه ۱۲ هزار جلد کتاب در نهمین نمایشگاه “یار مهربان”

نمایشگاه “یار مهربان” با هدف اهدای رایگان کتاب و تجهیزات به مدارس کم برخوردار و نیمه برخوردار از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه در طبقه اول ارگ جهان نما آماده همکاری با مدارس است.

عرضه ۱۲ هزار جلد کتاب در نهمین نمایشگاه “یار مهربان”

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاه “یار مهربان” با هدف اهدای رایگان کتاب و تجهیزات به مدارس کم برخوردار و نیمه برخوردار از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه در طبقه اول ارگ جهان نما آماده همکاری با مدارس است.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه “یار مهربان” به منظور اهدای رایگان کتاب و تجهیزات به مدارس کم برخوردار و نیمه برخوردار از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه آماده همکاری با مدارس است.

طیبه فاطمی اظهار داشت: در این نمایشگاه که با همکاری شرکت تعاونی ناشران اصفهان برگزار می‌شود، ۱۲ هزار عنوان کتاب از ۱۰۰ ناشر تخصصی حوزه کودک و نوجوان و تجهیزات ورزشی به ۶۰۰ تا یک هزار مدرسه تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش لیست این مدارس تهیه شده است، افزود: بر اساس اولویت بندی مدارس از ۸.۳۰ صبح تا ۱۳ و عموم مردم با تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: از سال ۹۵ چنین نمایشگاهی برگزار نشده بود ولی با مساعدت شهردار اصفهان، یار مهربان برای نهمین بار در سال جاری برگزار می‌شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه “یار مهربان” با هدف ترویج عادت مطالعه در دوران کودکی و نوجوانی با حضور ناشران کتاب کودک و نوجوان از اصفهان و تهران برنامه ریزی شده است.