تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 407477
شنبه - 10 شهریور 1397 - 11:02

عرضه بازی Battlefield V به تاخیر افتاد؛ EA زمان نهایی انتشار این بازی را اعلام کرد

کمپانی EA ناشر سری بازی‌های Battlefield، ساعاتی پیش در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که انتشار بازی Battlefield V به زمان دیگری موکول شده است. این کمپانی در بیانیه خود زمان نهایی برای انتشار این بازی را هم اعلام کرده است.

عرضه بازی Battlefield V به تاخیر افتاد؛ EA زمان نهایی انتشار این بازی را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی EA ناشر سری بازی‌های Battlefield، ساعاتی پیش در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که انتشار بازی Battlefield V به زمان دیگری موکول شده است. این کمپانی در بیانیه خود زمان نهایی برای انتشار این بازی را هم اعلام کرده است.

پیش از این قرار بود بازی سبک شوتر و اول شخص Battlefield V در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای خانگی منتشر شود؛ اما EA ناشر این سری از بازی‌ها ساعاتی پیش اعلام کرد که انتشار این بازی با یک ماه تاخیر از زمان معرفی شده بالا، صورت خواهد پذیرفت و به این ترتیب باید در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) منتظر انتشار نسخه نهایی از آن باشیم. EA در خبر اعلام این زمان جدید برای عرضه بازی Battlefield V اعلام کرده است که این یک ماه فرصت بیشتری را در اختیار استودیو DICE قرار می‌دهد تا بازی بهتر و با عملکرد مناسب‌تری را تولید نماید.

آقای Oskar Gabrielson مدیر استودیو بازی سازی DICE اعلام کرده است که: “ما قصد داریم از این زمان برای پیاده سازی یک سری تغییرات نهایی در هسته گیم‌پلی استفاده کنیم.” وی همچنین در ادامه اعلام کرده: “ما می‌دانیم که تغییر زمان انتشار نسخه نهایی به این معنی است که باید کمی بیشتر صبر کنیم. اما ما  قصد داریم از این زمان برای اطمینان از عملکرد مناسب بازی استفاده کنیم. از شما بابت علاقه وافر و پشتیبانی از ما ممنون هستیم.”

این تغییر در زمان انتشار بازی Battlefield V به این معنا است که این بازی پس از عناوین مهمی نظیر Red Dead Redemption 2، Hitman 2 و Fallout 76 عرضه خواهد شد. از سوی دیگر انتظار می‌رود که نسخه نهایی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) به دست کاربران برسد.

Battlefield-V-2.jpg - 84.73 kB

EA همچنین در مطلب معرفی زمان جدید برای انتشار این بازی اعلام کرده است که طبق زمان‌ بندی قبلی اعلام شده نسخه بتا از بازی Battlefield V در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) منتشر خواهد شد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که بسیاری از نظرات و بازخوردهای دریافتی از کاربران در مورد گیم‌پلی و ویژگی‌های ظاهری در این نسخه اعمال خواهد شد تا شاهد رونمایی از بهترین بازی Battlefield در طول تاریخ باشیم.

بازی Battlefield V یکی از بازی‌هایی است که قرار است با پشتیبانی از فناوری RTX کمپانی انویدیا عرضه شود. در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) و عرضه رسمی کارت‌های گرافیک RTX 2080و ۲۰۸۰ Ti از سوی انویدیا می‌توان نسخه بتا از این بازی را با همراهی این فناوری به اجرا در آورد.