تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 254714
یکشنبه - 5 فروردین 1397 - 08:42

عرضه‌ی کیس جدید Antec P6 با پروژکتور نوری

انتک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده ترین برند‌ها در بازار قطعات و کیس‌های کامپیوتر برای گیمینگ، به تازگی آخرین مدل از سری موفق Antec Performance را با نام Antec P6 به بازار عرضه کرده است.

عرضه‌ی کیس جدید Antec P6 با پروژکتور نوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع،انتک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده ترین برند‌ها در بازار قطعات و کیس‌های کامپیوتر برای گیمینگ، به تازگی آخرین مدل از سری موفق Antec Performance را با نام Antec P6 به بازار عرضه کرده است.

آخرین عضو خانواده‌ی پرفورمنس دارای ظاهر و طراحی صاف و ساده است که مناسب برای یک ساختار micro-ATX منطبق با هر محیطی است. این کیس جمع و جور دارای ابعاد ۴۷۰mm x 200mm x 405mm و وزنی حدود ۶ کیلوگرم بوده و سازگار با مادربرد‌های micro-ATX و کوچک‌تر است. این کیس از کارت گرافیک‌های با حداکثر طول ۳۹۰ میلی‌متر پشتیبانی کرده و دارای یک پروژکتور LED در قسمت زیرین جلوی خود است که لوگوی انتک را روی سطحی که کیس بر آن قرار گرفته است می‌تاباند. پنل کناری این کیس نیز از جنس شیشه‌ی حرارت دیده با ضخامت ۴ میلی‌متر است که نمایش قطعات داخلی را آسان می‌سازد.

در بخش کولینگ این کیس دارای فضای کافی برای دو فن ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متری در بخش جلویی، ۳ فن ۱۲۰ میلی‌متری یا دو فن ۱۴۰ میلی‌متری در بخش بالایی و یک فن ۱۲۰ میلی‌متری در بخش پشتی کیس است. همچنین پنل جلویی کیس با دریچه‌هایی طراحی شده است که ورود و خروج هوا جهت خنک سازی بهینه‌ی قطعات را به ارمغان خواهد آورد. این کیس به صورت پیش‌فرض با یک فن سفید ۱۲۰ میلی‌متری LED نصب شده در پشت کیس عرضه می‌شود. برای استفاده از خنک‌کننده‌های آبی، امکان نصب یک رادیاتور ۲۴۰ میلی‌متری در بخش جلویی و یک رادیاتور ۱۲۰ میلی‌متری در بخش پشتی کیس در نظر گرفته شده است.

برای جای‌گذاری هارد بر روی این کیس دو قفسه‌ی قابل تبدیل و جابجایی بدون پیچ و مهره برای هارد درایو‌های ۲.۵ یا ۳.۵ اینچی، چهار قفسه برای درایو‌های SSD ۲.۵ اینچی و چهار اسلات توسعه به همراه چهار اسلات PCIe وجود دارد. حاشیه کناری سمت راست این کیس دارای دو پورت USB 3.0، دکمه‌های پاور و ریست و جک‌های هدفون و میکروفون است. محفظه‌ی پاور جداگانه نیز امکان کنترل و خروج دمای بهتر را میسر می‌سازد. ویژگی‌های دیگر این کیس شامل فیلتر‌های گرد و خاک مغناطیسی در بالا و جلوی آن، یک فیلتر‌هوای قابل خروج در قسمت پایین کیس و پایه‌های کیس ضد سرخوردن است.

این کیس فعلا در بازار اروپا عرضه شده و ۶۰ یورو قیمت دارد اما بزودی به بقیه بازار‌ها نیز عرضه خواهد گردید.