استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 875816
چهارشنبه - 15 آبان 1398 - 20:44

عدم وجود زیرساخت‌های مناسب گذران اوقات فراغت در خراسان شمالی

رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جوانان استان از مسولین انتظار حمایت دارند، گفت: زیرساخت های مناسب و استاندارد اوقات فراغت در خراسان شمالی وجود ندارد.

عدم وجود زیرساخت‌های مناسب گذران اوقات فراغت در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محسن سنایی  اظهار کرد: برنامه بزرگ مسابقه محله در عصر روز جمعه ۱۰ آبان ماه در شهر بجنورد برگزار شد که این برنامه مشترک با معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد و انجمن مردم‌نهاد جوانان پارثاوا بود که در غالب جمعه‌های بدون خودرو برگزار شد اما هیچ‌گونه پوشش خبری از سوی رسانه‌ها و بازدید مسئولین انجام نشد.

رئیس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان خراسان شمالی افزود: در حال حاضر با نبود زیرساخت‌های اوقات فراغت مناسب و استاندارد برای جوانان در استان شاهد هستیم که جوانان در این استان به سمت  و سوی الکل و قلیان روی آورده‌اند که ضرر و زیان‌های بسیاری هم دیده‌اند.

وی تصریح کرد: جوانان از مسؤولین انتظار توجه بیشتری به حوزه مظلوم جوانان رادارند چراکه این قشر از جامعه همیشه از ابتدای انقلاب پای‌کار بوده‌اند و اکنون نیز منتظر مسؤولین برای حل مشکلات جوانان و مردم هستیم.

سنایی عنوان کرد: در حال حاضر جوانانی که به سازمان مردم‌نهاد جوانان مراجعه می‌کنند از نبود بسترهای اوقات فراغت مطلوب در استان گلایه‌مندند و سمن‌ها به دلیل کمبود اعتبار و امکانات، ناگزیر مجبور به اجرای برنامه‌های موقت نشاط اجتماعی در استان هستند که اثرگذاری کمتری نسبت به برنامه‌های دائمی خواهد داشت.

وی گفت: جوانان از مسئولین انتظار حمایت و حتی بازدید میدانی از برنامه‌ها و همچنین پوشش خبری صداوسیما راداریم ولی متأسفانه مسئولین استقبال نمی‌کنند.

رئیس انجمن پارثاوا خراسان شمالی تأکید کرد: اوقات فراغت در مرحله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار دارد و اگر ما این حوزه را جدی بگیریم هزینه کمتری برای حل مشکلات در آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/