تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 390244
دوشنبه - 29 مرداد 1397 - 14:25

عدم نمایش نقدهای کاربران در برنامه نتفلیکس

نتفلیکس تصمیم به عدم نمایش نقدهای کاربران در برنامه محبوب خود گرفته است. قطعا نظرات کاربران برای این شبکه بزرگ محترم است ولی به تازگی این تصمیم بود از سوی مدیران این شرکت اعلام شد.

عدم نمایش نقدهای کاربران در برنامه نتفلیکس

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ماه گذشته اطلاعیه ای از سوی این شرکت منتشر شد که محتوای آن عدم نمایش نقدهای کاربران در این برنامه بود. شرکت نتفلیکس این افزونه را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.اگر شما در قسمت راهنمای این برنامه بنویسید : چگونه می توانم نقد خود را پست کنم؟ با جواب دیگر امکان ارسال نقد وجود ندارد از سوی نتفلیکس مواجه می شوید. منصفانه به نظر می رسد.

این سرویس ویدیویی به زودی موتور پیشنهادات خود را به این برنامه اضافه خواهد کرد.این موضوع می تواند برای کاربران بسیار جذاب و خاص باشد.نقد و نظرات کاربران خیلی آرام جای خود را به افزونه های جدید می دهند.به زودی با افزونه موافق و مخالف در این برنامه مواجه خواهیم شد.

البته امکان دارد این برنامه تا آخرین لحظات نقد و نظرات کاربران را نمایش دهد اما حذف این بخش می تواند موجی از نظرات و انتقادات کاربران را در بر داشته باشد. این افزونه جدید که قرار است به این برنامه اضافه شود فرقی با بخش نقد نخواهد داشت.

توضیحاتی در مورد برنامه نتفلیکس

نتفلیکس یک شرکت جهانی رسانه سیال و تولیدکننده مجموعه‌های تلویزیونی است که تا آغاز سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۵ میلیون مشترک دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ با ارسال پستی دی‌وی‌دی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ سرویس رسانه سیال را ارائه کرد. در سال ۲۰۱۰ حوزه فعالیت‌اش را به کانادا گسترش داد و هم‌اکنون در ۱۹۰ کشور دنیا خدماتش را ارائه می‌دهد. نتفلیکس اولین سریال خود، خانه پوشالی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد و هم‌اکنون صدها ساعت برنامه تولید می‌کند.

این شرکت در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در لوس گاتوس، کالیفرنیا مستقر است.

نتفلیکس در ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ یک‌میلیاردمین دی‌وی‌دی خود را ارسال کرد. در آوریل ۲۰۱۱ ۲۳ میلیون مشترک در آمریکا و ۲۶ میلیون مشترک در جهان داشت.  در سال ۲۰۱۱ درآمد فروش خدمات دیجیتالی این شرکت به یک و نیم میلیارد دلار رسید. نتفلیکس در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که سود خالصش در سه‌ماهه سوم ۸۸ درصد شده‌است.