اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » تولیدی » زهرا نصیری » شهر اصفهان
کد خبر : 1026996
پنجشنبه - 24 فروردین 1402 - 12:11
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در آستانه روز قدس عنوان کرد:

  عدم رویایی ورزشکاران با نمایندگان رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناختن این رژیم است//ورزشکاران مانند دیگر اقشارجامعه حامی مردم مظلوم فلسطین هستند

مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان  با بیان اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی در سیاست خارجی کشورمان بوده، گفت: همین اصل بازی نکردن تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ایرانی برابر این رژیم یکی از اصول مشخص و غیرقابل خدشه در ورزش کشور است. مهم‌ترین دلیل عدم رویایی به رسمیت نشناختن این رژیم است.

  عدم رویایی ورزشکاران با نمایندگان رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناختن این رژیم است//ورزشکاران مانند دیگر اقشارجامعه حامی مردم مظلوم فلسطین هستند

به گزارش خبرنگار ربیع،سرهنگ وحید رجبی در نشست خبری سازمان بسیج ورزشکاران با محوریت حضور پرشور جامعه ورزش استان اصفهان در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به اینکه برخی می‌گویند با رژیم صهیونیستی مسابقه بدهیم و آنها را شکست دهیم، درحالی که مسابقه دادن یعنی به رسمیت شناختن این رژیم منحوس، افزود: امیدوارم بنابر گفته مقام معظم رهبری به زودی این رژیم منحوس و غده سرطانی از صفحه روزگار محو شود.

وی  با تاکید بر لزوم حمایت مسئولین از ورزشکاران در کشور به‌ویژه استان اصفهان، گفت: باید قهرمانان کشورمان را که با افتخار آفرینی باعث امید در جامعه می‌شوند، حمایت کنیم. ازمتولیان ومسئولان ورزش استان و کشور گله داریم چراکه حداقل‌های زندگی ورزشکاران ما از جمله شغل، مسکن باید فراهم شود تا وقتی ورزشکارروی سکو می‌رود، دغدغه‌ای نداشته باشد.

رجبی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر این امر داشتند تا دغدغه‌های ورزشکاران کمتر شود. ورزشکاران دغدغه‌های زیادی برای معیشت خود دارند.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل (ره) گفت: فلسفه این روز براساس اتحاد جهانیان برای فلسطین و ظلمی که در هفتاد و اندی سال انجام شده تا جبهه متحدی علیه رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد شود که هر کسی به نوعی انزجار خود از این رژیم غیر رسمی را نشان می‌دهد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان تاکید کرد: درواقع جنایت‌های این رژیم در دنیا و از جمله در کشورمان همچون ترور دانشمندان هسته‌ای برکسی پوشیده نیست. حتی در سال‌های اخیر و در شهر و استان اصفهان نیز دسیسه‌هایی از سوی این رژیم شکل گرفت که با درایت سربازان گمنام امام زمان(عج) ختم به خیر شد. این‌ها همه نشان دهنده این است که تصمیمی که برای مقابله با این رژیم گرفته شده تصمیم درستی است و آزادی قدس نزدیک است.

وی افرود: ورزشکاران و قهرمان ایران اسلامی در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم جعلی صهیونسیتی از مسابقه دادن خودداری می‌کنند. دلیل این کار آن است که ورزشکاران ایرانی و سایر کشورها حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و این مسابقه ندادن و به میدان نرفتن به قدری برای این رژیم گران تمام شده که با لابی‌های مختلفشان در مجامع ورزشی دنیا دردسرهایی را برای ورزشکاران ما ایجاد کرده‌اند. اما با این حال پهلوانان کشور ما با سماجت مثال زدنی تلاش می‌کنند تا این رژیم جعلی به رسمیت شناخته نشود.

مسئول بسیج ورزشکاران استان اصفهان افزود: دلیل این گران تمام شدن برای آنها این است که ورزشکاران ما با این کار اثر مستقیمی روی رسانه‌ها و مخاطبین می‌گذارند و مردمان جهان از این ظلم آشکار مطلع می‌شوند.

رجبی ادامه داد: اخبار ورزش قابل روتوش و تغییر نیست. این اخبار به سرعت با میلیون‌ها ببینده در جهان پخش می‌شود. به همین خاطر زمانی که حرکات ارزنده ورزشکاران ایرانی با نشان دادن فرهنگ ایرانی و اسلامی همراه است مورد انتقاد رسانه‌های غربی قرار می‌گیرد که همیشه دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند.

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته ورزشکاران بسیاری در برابر این رژیم حاضر نشده‌اند یا به نوعی بازی نکردن خود را اعلام کرده‌اند. در استان اصفهان نیز افرادی همچون جزینی و حیدریان در تاریخ ورزش استان این حرکت ارزنده را انجام داده‌اند. حتی اقلیت‌های دینی در اصفهان و از ارامنه نیز زمانی در المپیاد ارامنه از حضور برابر رژیم صهیونیستی خودداری کرده‌اند.

زهرا نصیری