استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 486201
شنبه - 28 مهر 1397 - 22:55
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

عدم روحیه انقلابی برخی مسئولان مانع برخورد قاطع با دشمنان شده است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: مدیرانی که جرات و جسارت حرکت انقلابی را ندارند، در زمان مقتضی با اقدامات دشمن نتوانستند برخورد قاطعی داشته باشند.

عدم روحیه انقلابی برخی مسئولان مانع برخورد قاطع با دشمنان شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سید حسن مرتضوی در مصاحبه با اشاره به برخی اقدامات دشمن در جهت ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن امروز زنجیره‌ای از اقدامات را طراحی کرده و برای هرکدام از اقدامات خودش تمهیداتی را از طریق عناصر بی‌هویت برنامه‌ریزی و به دنبال اجرایی کردن آن است.

وی این اقدامات دشمن را کور خواند و افزود: دشمنان ملت ایران با اقداماتی کور در برخی موضوعات همچون ایجاد ناامنی و برخی نارضایتی‌های مدنی و اجتماعی در تلاش برای سنگین کردن جنگ روانی علیه نظام و ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی این جنگ روانی را برای بیش از واقعیت نشان دادن برخی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: از دشمن انتظار دیگری نیست و نیروهای امنیتی و مسئولان امر در این خصوص با رصد هوشمندانه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و بی‌خاصیت کرده‌اند.

وی برخی حرکت‌های صورت گرفته از سوی دشمن را در اثر غفلت و سوء مدیریت برخی مدیران ارزیابی کرد و ادامه داد: مدیرانی که جرات و جسارت حرکت انقلابی را ندارند، در زمان مقتضی با اقدامات دشمن نمی‌توانند و نتوانستند برخورد قاطعی داشته باشند.

مرتضوی با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی، هوشمندی و هوشیاری در میان مسئولان به جهت جلوگیری از ایجاد فرصت برای دشمن تصریح کرد: دشمن تاکنون زمین‌گیر شده و هزینه‌های سنگینی را علیه نظام و ملت ایران انجام داده و مسئولان نیز با تقویت نگاه جهادی و جان فدا بودن برای انقلاب می‌توانند در آینده نیز دشمن را متضرر کنند.

وی در انتها بازخوانی سیره شهدا و کسب معرفت از آنان را مسیری متقن درراه مقابله با دشمنان دانست و گفت: ماندن درراه و مسیر شهدا می‌تواند جامعه را برای مقاومت و استقامت در برابر جنگ اقتصادی دشمن تقویت کند.

انتهای پیام/

اخبار