استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 777265
چهارشنبه - 2 مرداد 1398 - 13:38

عدم توانایی شرکت‌های خصوصی در تأمین استانداردهای سازمان اتوبوسرانی

 عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در حال حاضر شرکت‌های موجود در شهر قم قادر به تأمین منافع و استانداردهای سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیستند.

عدم توانایی شرکت‌های خصوصی در تأمین استانداردهای سازمان اتوبوسرانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مجید اخوان در جلسه بررسی واگذاری مالکیت تعدادی از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی و حقوقی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: این طرح نیازمند بررسی بیشتر و نگاه کارشناسی دقیق‌تر است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تشریح دغدغه‌های اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر اسلامی در حفظ اموال عمومی، افزود: باید تمام ابعاد این واگذاری در جهت حفظ اموال عمومی دیده‌ شده و به دغدغه‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر اسلامی پاسخ داده شود.

اخوان ادامه داد: نباید اجازه دهیم مشکلات دوره‌های قبل دوباره در واگذاری‌های جدید تکرار شده و توان سازمان اتوبوسرانی در ارائه خدمات مطلوب به مردم را بگیرد.

وی حضور و مشارکت همه شرکت‌ها فعال در سطح کشور را در این طرح لازم دانست و گفت: در حال حاضر شرکت‌های موجود در شهر قم قادر به تأمین منافع و استانداردهای سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: واگذاری بخشی از مالکیت اتوبوس‌ها نیازمند مشارکت شرکت‌های خصوصی با توان مالی و قدرت مدیریت بالا است.