به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در “همایش مشق عشق” که به‌منظور تجلیل از ایثارگران عرصه فرهنگ و هنر و ایثارگران دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از گردنه خطرناک به وجود آمده اقتصادی در کشور عبور خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه با همدای و همراهی خواهیم توانست گام‌های مؤثری برداشت، افزود: خوشبختانه مسیر راه آینده ما برای برداشتن گام دوم انقلاب مشخص شده است و در این راه نقش اصحاب هنر و رسانه در تحقق شعار انقلاب و حفط ارزش‌ها پررنگ و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه باید دست در دست هم دهیم تا زحمات هزاران شهید و ایثارگر را پاس داریم، یادآور شد: در حوزه دفاع مقدس اصحاب فرهنگ و رسانه نقش بسیار مفیدی را ایفا کرده‌اند و در شرایط  اقتصادی تنها راه نجات حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: طی این آیین ۲۸رزمنده، ۱۶ فرزند شهید، ۷جانباز، ۷برادر شهید و ۷خواهر شهید مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲