استانها » البرز
کد خبر : 753779
یکشنبه - 9 تیر 1398 - 17:15

ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در آستانه تکمیل است

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در آستانه تکمیل است و در این راستا آرامستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، رحیم خستو، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ظهر امروز در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در این جلسه چند مصوبه و لایحه مطرح شد، گفت: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و … لایحه ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات در جلسه امروز مطرح شد که بنابرآن مقرر شده قیمت قبور جاری ۲۲ هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند بیشتر افزایش یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) کرج در آستانه تکمیل است و در این راستا آرامستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی ساماندهی تپه مرادآب را یکی از اولویت‌های شورای پنجم دانست و مطرح کرد: امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای این طرح تخصیص یافته است؛ با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

خستو ادامه داد: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و … و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تعریض و تکمیل خیابانی که به نوعی کنارگذر کرج محسوب می شود و از خط چهار حصار تا تونل بیلقان را در بر می گیرد را یکی از لوایح و مصوبات جلسه امروز عنوان کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: ۲۰ میلیارد تومان به تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش بینی می‌شود، تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کنند و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.

وی حفر۲۰۰ حلقه چاه در مناطق مختلف شهر را از دیگر لوایحی که در جلسه امروز مطرح شد و با اکثریت آراء به تصویب رسید، عنوان کرد و افزود: با حفر این چاه ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا روان آب جاری می‌ شود، امکان ذخیره آب‌های سطی فراهم و از این طریق در منابع آبی شهر صرفه جویی می‌شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/