تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 365120
شنبه - 6 مرداد 1397 - 14:52

ظاهر جدید و جذاب مایکروسافت Outlook.com

شرکت مایکروسافت ظاهر جدید و جذاب به حالت مشکی را برای برنامه Outlook.com خود به بازار عرضه کرد.

ظاهر جدید و جذاب مایکروسافت Outlook.com

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این شرکت نرم افزار به تازگی این تِم را به برنامه اضافه کرده ، البته در هالووین نمونه ای تستی به بازار عرضه کرد که بازخورد خوبی را نیز شاهد بود. این تِم مشکی جدید را می توان به راحتی و از قسمت تنظیمات انتخاب کرد و جالب اینکه از نسخه هالووین قبلی نیز خیلی بهتر و جذاب تر می باشد.

outlook نرم افزاری است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود، البته نباید دیگر قابلیت های این نرم افزار نظیر تقویم و دفترچه یادداشت را فراموش کرد…

برنامه outlook به دو شکل عرضه شده است: outlook express (که همراه با ویندوز نصب می شود) و outlook microsoft (که در مجموعه microsoft office قرار دارد)  به رغم این که از نظر شکل کمی با هم متفاوتند، ولی تقریباً کارکردهای یکسانی دارند.

این نرم افزار دارای معایب و مزایایی است که در زیر به آنها اشاره می شود.

مزایای استفادهازOutlook:
۱- صرفه جویی در وقت
۲-  انتقال نامه‌ها به سیستم شخصی و امکان دسترسی به نامه‌ها و نوشتن نامه به صورت Offline
۳- نظم بخشیدن و سازمان دهی پست الکترونیکی به کاربر توسط دفترچه تلفن قدرتمند، تقویم و برنامه‌ی زمانبندی کارها
۴- مدیریت پیام‌های ناخواسته توسط پوشه (Junk) که دارای فیلتر قابل به روز شدن است. فایل به روز کننده آن در سایت مایکروسافت موجود است و درجه حساسیت آن هم قابل تنظیم می‌باشد.

معایب استفاده از Outlook  :
۱- نامه‌های الکترونیکی پس از دانلود بر روی سیستم منتقل می‌شوند حتی اگر ویروسی باشند. از باز کردن و خواندن نامه‌هایی که گیرنده‌ی نامه را نمی‌شناسید خودداری کنید.
۲- برنامه‌های سرویس گیرنده پست الکترونیکی متعلق به شرکت ماکروسافت، هدفی جذاب برای اغلب نویسندگان کدهای مخرب می‌باشند. شاید یکی از دلایل آن، گستردگی و مدل برنامه نویسی خاص بکارگرفته شده در آنان باشد. تاکنون کدهای مخرب فراوانی، محصولات مایکروسافت را هدف قرار داده اند.

حالت و تِم مشکی Outlook.com یکی از پر مخاطب ترین ویژگی برای سیستم Outlook بوده است و این شرکت هم اشاره کرد که مُدل و نسخه منتشر شده در هالووین را تغییر داده و رنگ و ویژگی ها بهتر و جذاب تر از قبل گردیده است و در نهایت امروز از این نسخه پرده برداری شد. این سرویس ایمیل حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان دارد و مایکروسافت هم به تازگی ویژگی های تازه تری مانند تقویم و بخش مخاطبین را به این برنامه محبوب اضافه کرده است.