استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 431330
جمعه - 23 شهریور 1397 - 19:11
خباز:

طلسم عدم سرمایه‌گذاری با جادو حل نمی‌شود/ دلبستگی مدیران دولتی به بودجه

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شکل‌گیری اقتصاد دولتی در ذهن مدیران دولتی گفت: طلسم عدم سرمایه‌گذاری نه با جادو بلکه با حمایت از بخش خصوصی حل می‌شود.

طلسم عدم سرمایه‌گذاری با جادو حل نمی‌شود/ دلبستگی مدیران دولتی به بودجه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدرضا خباز با اشاره به وجود مشکلات در نحوه عملکرد مدیران دولتی در کشور اظهار کرد: در ذهن مدیران دولتی اقتصاد دولتی نقش گرفته است و این موضوع باید حل شود.

وی همچنین مدیران دولتی را دل‌بسته به بودجه دولتی توصیف کرد و افزود: این افراد از پتانسیل بخش خصوصی غافل شده‌اند که می‌توان از این موضوع استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با ذکر مثالی از درخواست‌های بخش خصوصی از مدیران استانی و کشوری گفت: این سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مدیران در جلسات می‌خواهند که مشکلات آنان با سایر دستگاه‌های اجرایی را رفع کنند و نشان داده شود که این مجموعه‌ها برای رفع مشکل با بخش خصوصی همراه هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی رفع طلسم سرمایه‌گذاری را نه با جادو و معجزه بلکه با همراهی بخش خصوصی و حمایت از آن میسر دانست و افزود: باید اعتماد بخش خصوصی به حمایت از مدیران جلب شود و این امر در حال ایجاد است.

وی از حضور تعدادی از سرمایه‌گذاران جدید در استان در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: با حمایت مدیران استانی از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات آنها، بخش خصوصی برای حضور در استان راغب خواهد بود.

گفتنی است محمدرضا خباز طی چند روز گذشته در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت طی تذکری جدی به مدیران از بی‌توجهی آنان نسبت به برخی مصوبات و عدم اقدام لازم آنها گلایه کرده بود و حتی این بی‌توجهی را لایق ثبت در کتاب گینس دانست.

انتهای پیام