استانها » البرز
کد خبر : 649088
پنجشنبه - 2 اسفند 1397 - 22:47
استاندار البرز:

طرح های اشتغال زایی در سراسر استان البرز اجرایی شود

استاندار البرز با تأکید بر اینکه انجام طرح‌های اشتغال‌زایی به‌تمامی نقاط استان باید تعمیم داده شود،گفت: پژوهش های دانشگاهی نقش مهمی در این فرایند دارد.

طرح های اشتغال زایی در سراسر استان البرز اجرایی شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت: تراکم کار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز در ماه‌های گذشته زیاد بوده است.

استاندار البرز با اشاره به طرح‌های در حال اجرا در سطح استان بیان کرد: باید زیرساخت‌ها و تبصره‌های زیربنایی را در نظر بگیریم و بر حسب آن برنامه‌ریزی لازم را به منظور رسیدن به اهداف قانونی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم سال ۹۸ برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم و دستگاه‌های ناظر با نقشه‌راه تهیه شده به مأموریت خود بپردازند. مقرر بود پس از تهیه و تدوین سند آمایش سرزمین استان البرز  این سند به روز رسانی شود اما این مهم انجام نشد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه انجام طرح‌های اشتغال‌زایی به‌تمامی نقاط استان باید تعمیم داده شود،گفت: پژوهش های دانشگاهی نقش مهمی در این فرایند دارد.

وی خاطر نشان‌کرد: در مناطق گردشگری استان ازجمله ساوجبلاغ انجام کارهای زیربنایی ضرورت دارد اما در این میان تغییر کاربری‌ها به مراقبت نیاز دارد چرا که عدم رعایت کاربری ها مشکلات جدی برای مردم و ادارات ایجاد می‌کند.

شهبازی در خصوص لزوم پرداخت به‌موقع مطالبات قانونی کارکنان ادارات گفت: در این خصوص تدابیر لازم در استان اندیشیده شده تا هیچ‌کدام از کارمندان تا پایان سال مشکلی از بابت موضوعات معیشتی و حقوقی خود نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال ادارات و سازمان‌ها باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند که کشیک‌های کاری در ادارات پاسخگوی مراجعات مردمی باشند، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال آتی باید افق کاری خود را ترسیم کرده و با برنامه پیش رفته و به فکر عملیاتی کردن وعده‌های خود باشند.

استاندار البرز در خصوص تمهیدات ستاد تسهیل سفر با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، گفت: هرساله حجم زیادی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز از البرز عبور می‌کنند و عملکرد و آمادگی نهادهای مسئول در این ستاد آن اهمیت زیادی دارد.

شهبازی با تأکید بر اینکه سال آینده باید سالی با برنامه‌ریزی دقیق باشد، افزود: بر این اساس مطابق با اعتبارات سال ۹۸ برنامه‌ریزی خواهد شد و سطح انتظارات و توقعات در نهادهای اجرایی مختلف استان بررسی می‌شود و به‌یقین سال آتی برنامه‌های خوبی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی استان البرز خواهیم داشت.

انتهای پیام/پ/١١٠٢/س/۱