تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 347220
سه شنبه - 19 تیر 1397 - 20:32

طرح مفهومی گوشی ال جی V40 ThinQ را ببینید!

در سال جاری میلادی از گوشی ال جی V40 ThinQ به صورت رسمی رونمایی می شود. به تازگی طرحی مفهومی از این محصول در یک ویدیو به نمایش گذاشته شد.

طرح مفهومی گوشی ال جی V40 ThinQ را ببینید!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،برخی از افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با گوشی های هوشمند آینده در اینترنت منتشر می شود، طرحی مفهومی از آن ها را تولید می کنند. به تازگی یک کانال در وب‌سایت یوتیوب ویدیویی از طرح مفهومی گوشی ال جی V40 ThinQ منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده اند، گوشی ال جی V40 ThinQ در مقایسه با نسل گذشته خود و ال جی جی ۷ از حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود بهره می برد. دستگاه حاضر در این ویدیو در سه طرف نمایشگر خود فاقد حاشیه است.

در طرح مفهومی گوشی ال جی V40 ThinQ تنها شاهد حاشیه در بخش بالایی نمایشگر هستیم. این بخش از دستگاه میزبان اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و چندین سنسور است. این دستگاه از پنل پشتی شیشه ای و فریم فلزی بهره می برد.

دکمه پاور این دستگاه بر روی پنل پشتی قرار گرفته که سنسور اثر انگشت درون آن تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به صورت دوگانه طراحی شده است که چیدمان عمودی دارد. این دوربین را فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED همراهی می کند.

در سمت راست این اسمارت فون دکمه های تنظیم صدا قرار دارد و بخش پایینی آن میزبان میکروفون، اسپیکر و پورت USB Type-C است. طرح مفهومی ال جی وی ۴۰ تین کیو از استاندارد IP68 و MIL-STD-810G بهره می برد. نمایشگر مورد استفاده در این محصول ابعادی برابر با ۶.۱ اینچ دارد. رزولوشن این صفحه نمایش +QHD است و از HDR10 پشتیبانی می کند.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۶/۸ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۲۳ و ۱۹ مگاپیکسلی اشاره کرد.