رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 359121
یکشنبه - 31 تیر 1397 - 18:45

طرح‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته «زنده‌باد زندگی»

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی دوشنبه یکم مردادماه مهمان برنامه «زنده باد زندگی» می شود.

طرح‌های توسعه استان سیستان و بلوچستان موضوع این هفته «زنده‌باد زندگی»

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، برنامه «زنده باد زندگی» دوشنبه میزبان حسینعلی شهریاری؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدرضا واعظ مهدوی؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر و نماینده مسائلی استان سیستان و بلوچستان می شود تا با آنان درباره طرح های ویژه توسعه استان سیستان و بلوچستان، اشتغالزایی و طرح محرومیت زدایی به صورت ویژه به بحث و گفت و گو بپردازد.
همچنین رضا نورا؛ از کارآفرینان موفق استان یکی دیگر از مهمانان این برنامه است که بدون حمایت و مشارکت بخش دولتی و اخذ تسهیلات بانکی موفق به ایجاد اشتغال در این استان در سطح قابل قبولی شده است.
«زنده باد زندگی» در فصل هفتم خود بر موضوع اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی اقتصادی، معیشتی و مهارتی جامعه ایرانی متمرکز شده و راهبرد آن بررسی شرایط اقتصادی و افزایش توانمندسازی مهارتی و معیشتی همه گروه های جامعه و افزایش آگاهی مردم نسبت به توانمندی‌هایشان خواهد بود.
گفتنی است برنامه «زنده باد زندگی» کاریست از گروه دانش و اقتصاد با تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روانه آنتن می شود و بازپخش آن همان روز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

انتهای پیام/