استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 829378
سه شنبه - 26 شهریور 1398 - 13:28

طراحی و تولید تراکسی جهت تبلیغات موثر در تاکسی ها/ سازه تراکسی تولید صد در صد بومی استان قم

مدیر بازرگانی کانون رستار ایرانیان گفت: حدود هزار نفر روز نیرو برای استارت سازه پروژه تراکسی داشتیم و برای حدود ده نفر شغل مستقیم وسی نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد و به‌وسیله این پروژه سیصد راننده تاکسی درآمد به دست می‌آورند.

طراحی و تولید تراکسی جهت تبلیغات موثر در تاکسی ها/ سازه تراکسی تولید صد در صد بومی استان قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر بازرگانی کانون رستار ایرانیان گفت: حدود هزار نفر روز نیرو برای استارت سازه پروژه تراکسی داشتیم و برای حدود ده نفر شغل مستقیم وسی نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد و به‌وسیله این پروژه سیصد راننده تاکسی درآمد به دست می‌آورند.

امیررضا نوری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ساختمان تیراژه کانون رستار ایرانیان برگزار شد،اظهار داشت: تبلیغات نقش خوبی در جامعه دارد و در سادگی می‌توان نهایت هنر را به کاربرد و این موضوع در فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی مؤثر است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای طراحی و تولید سازه تراکسی افزود: سازه تراکسی تابلوی تبلیغاتی در تاکسی‌ها است و برای کمک به تولید ساخته و طراحی‌شده است.

مدیر بازرگانی کانون رستار ایرانیان تصریح کرد: امسال سال رونق اقتصادی است و یکی از ضعف‌های تولیدکنندگان تبلیغات است،سازه تراکسی تولید ملی و بومی است و صدردصد قطعات آن درقم تولید می‌شود.

نوری ادامه داد: حدود هزار نفر روز نیرو برای استارت سازه پروژه تراکسی داشتیم و برای حدود ده نفر شغل مستقیم وسی نفر غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد و به‌وسیله این پروژه سیصد راننده تاکسی درآمد به دست می‌آورند، با توجه به استقبالی که رانندگان تاکسی از این طرح داشتند این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود سازه تراکسی در سطح کشور معرفی و صادر شود چون ظرفیت نوین تبلیغاتی است ،هر ایده‌ای برای درآمد است ولی سازه تراکسی در کنار بیزینس حمایت از تولیدکننده را مورد تأکید قرار می‌دهد.

مدیر بازرگانی کانون رستار ایرانیان بیان کرد:تراکسی از دو کلمه تراکت و تاکسی است و با توجه به افزایش شدید قیمت کاغذ و همچنین آلوده کردن محیط زیست قصد داریم تراکسی جایگزین کاتالوگ ها شود، هردستگاه تراکسی می تواند جایگزین۲ هزار تراکت شود و اگر صدهزار تراکسی در کشور داشته باشیم یک و نیم میلیون دلار از خروج سرمایه از کشور جلوگیری شود.

نوری با تاکید بر اینکه در عمل تراکسی یک سازه مفید برای جامعه است،افزود: سازه تراکسی نقش موثری در تبلیغات دارد و تلاش می شود تراکسی را درشهرهای دیگر داشته باشیم و در زمینه اشتغال موثر عمل کنیم.

وی گفت: تا امروز حدود سیصد میلیون تومان برای سازه تراکسی هزینه شده و هیچ گونه حمایتی صورت نگرفته و همه هزینه ها به صورت شخصی انجام شده است.

مدیر بازرگانی کانون رستار ایرانیان بیان کرد: تعداد تیراژ در تبلیغات مورد تاکید است و در نخستین قدم سازه تراکسی برای تاکسی طراحی شد و درقدم بعدی اتوبوس ها مورد تاکید است.

نوری عنوان کرد:یکی از برگ های برنده ما این است که تولید کننده سازه هستیم و تبلیغات یکی از فعالیت های ما است و با ۱۵استان صحبت کردیم و قراراست برای همکاری عقد قرار داد داشته باشیم.

حمید رضا خاکبازان صاحب امتیاز کانون رستار ایرانیان نیز در این نشست بیان کرد:سازه تراکسی در جلسه یکصد و ده شورای اسلامی توسط شهردار قم رونمایی شد.

وی افزود: در عرصه تبلیغات نیازمند تحول هستیم،سازه تراکسی حاصل شش ماه فعالیت است و صفر تا صد طراحی و اجرا و تزریق قالب در قم انجام می شود و از جیب خودمان است، امیدواریم با حمایت های لازم از نظر فرهنگی و اقتصادی موثر واقع شویم.