استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 622348
جمعه - 5 بهمن 1397 - 22:15
امام‌جمعه اسفراین:

ضعف اقتصادی نتیجه توطئه‌های دشمنان و غفلت برخی مدیران است

امام‌جمعه اسفراین گفت: مردم ما به‌درستی می‌دانند که ضعف در عرصه اقتصادی ماحصل توطئه‌های دشمنان خارجی و خائنین داخلی و غفلت بعضی از مدیران ناکارآمد نظام است.

ضعف اقتصادی نتیجه توطئه‌های دشمنان و غفلت برخی مدیران است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با گرامیداشت در پیش بودن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز دشمنان ما به جنگ روانی روی آورده تا با جوسازی دروغین و تخریب و شایعه، جوانان و مردم ما را از امید به آینده مأیوس کنند تا نتوانیم جشن ۴۰ سالگی انقلاب که پختگی نظام و انقلاب است را بگیریم.

امام‌جمعه اسفراین گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان داخلی و خارجی و در سایه ولایتمداری و بصیرتی که در میان مردم ما نهادینه‌شده است علی‌رغم مشکلاتی معیشتی که برای مردم به وجود آمده بهترین و با شکوهترین جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار عاقلانه و آگاهانه می‌گوییم که مردم ما انقلابشان و رهبرشان را دوست دارند و به اهداف بلند حضرت امام (ره) و شهدای ایران اسلامی بسیار پایبند هستند و به‌درستی می‌دانند که ضعف در عرصه اقتصادی ماحصل توطئه‌های دشمنان خارجی و خائنین داخلی و غفلت بعضی از مدیران ناکارآمد نظام است.

خطیب جمعه اسفراین افزود: دهه پنجم انقلاب دهه مطالبه گری جدی و تسویه‌حساب مدیران ناکارآمد نظام و ایجاد مدیریتی متفاوت و جهادی خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به فروپاشی کانون‌های خانواده از طریق شبکه‌های اجتماعی گفت: آتش هنجارشکنی در فضای مجازی تا حدی گسترش‌یافته که موجب بروز اختلافاتی در میان خانواده‌ها شده و حتی مشکلات اخلاقی در بین کودکان و نوجوانان جامعه ایجاد کرده است.

وی گفت: رهاسازی شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی بدون کنترل و نظارت و آموزش‌های مناسب بسیار خطرناک بوده و هشداری جدی برای مسؤولین کشور می‌باشد.

انتهای پیام/