استانها » البرز
کد خبر : 636012
پنجشنبه - 18 بهمن 1397 - 19:41
استاندار البرز مطرح کرد

ضرورت نوسازی و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی استان البرز

استاندار البرز با اعلام حمایت از نوسازی و تجهیز مدارس گفت: هر میزان که سازمان نوسازی مدارس کشور به مدارس البزر کمک کند به همان میزان اعتبار در سطح استان برای نوسازی مدارس تخصیص خواهیم داد.

ضرورت نوسازی و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی استان البرز

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز در ششمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح مدرسه ۲۴ کلاسه پسرانه قلم، اظهار داشت: این ایام یادآور روزهای جبهه و انقلاب است چرا که همراهی و همدلی میان همه ادارات و دستگاه‌ها موج می‌زند.

وی با اشاره به برکات ایام انقلاب و جنگ هشت ساله افزود: دشمن همواره تلاش کرده از راه های مختلفی با مردم ما مقابله کند و تحریم‌های ظالمانه طی این ۴۰ سال نیز از سوی دشمن به مردم تحمیل شده است.

استاندار البرز بیان کرد: بزرگترین درس دفاع مقدس برای ما همت همگانی بود که باید این اصل را شعار خود قرار دهیم و رمز پیروزی ما امروز هم عمل به این شعار خواهد بود.

وی ضمن اشاره به تلاش مسؤولان استانی خاطرنشان کرد: همت لازم در مسؤولان برای توسعه استان وجود دارد و مردم هم باید با ما همراهی کنند.

استاندار البرز ضمن اعلام حمایت از ارتقای ظرفیت های آموزشی استان به اهمیت توسعه زیرساخت‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: زمین در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت و توسعه این واحد آموزش عالی طی مراسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهبازی با اعلام حمایت از نوسازی و تجهیز مدارس گفت: هر میزان که سازمان نوسازی مدارس کشور به مدارس البزر کمک کند به همان میزان اعتبار در سطح استان برای نوسازی مدارس تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام/و/ف