ضرورت شفاف سازی و اصلاح فرهنگ مصرف در شرایط تحریم
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران گفت: با اطلاع رسانی و شفاف سازی اقدام های اقتصادی صورت گرفته و نیز نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در شرایط جنگ اقتصادی، می توانیم از این مقطع حساس بخوبی عبور کنیم.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از تارنمای وزارت اموراقتصادی و دارایی، «حسن عبقری» در بیستمین جلسه این شورا وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها را برای تقویت فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در شرایط کنونی بسیار حساس و خطیر برشمرد.
وی یکی از شرایط مهم گذار از تحریم های دشمن را نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه دانست.
«سیدمالک حسینی» مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اموراقتصادی و دارایی نیز تصریح کرد: در شرایط موسوم به جنگ اقتصادی، روابط عمومی های وزارت باید در سازمان الهام بخش بوده و حساسیت شرایط را برای اطلاع رسانی بهینه و تعامل سازنده با افکار عمومی به شیوه های خلاقانه و مشارکت جویانه به بدنه مجموعه های خود منتقل کنند.
بیستمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، صبح امروز با حضور مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سازمان های تابع و شرکت های زیرمجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران برگزار شد.