استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1001072
یکشنبه - 19 اردیبهشت 1400 - 12:22
استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت تسریع در تعیین تکلیف سرمایه گذار دریاچه نمک

استاندار قم با اشاره به مذاکرات و رایزنی های صورت گرفته با مجموعه های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در دریاچه نمک قم گفت: این موضوع باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و نهایی شود.

ضرورت تسریع در تعیین تکلیف سرمایه گذار دریاچه نمک

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای معادن استان که در سالن کرامت برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه برای انجام مطالعات مربوط به ایجاد راه دسترسی به دریاچه نمک اظهار کرد: احداث این جاده می تواند زمینه را برای رونق سرمایه گذاری در این منطقه فراهم نماید.
استاندار قم با تأکید بر لزوم توجه به اولویت های استان در حوزه معادن، حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقمند به سرمایه گذاری را یکی از رویکردهای مهم این حوزه برشمرد و گفت: باید سرمایه گذارانی که علیرغم داشتن مجوز بنا به دلایل و مشکلات مختلف و یا عدم توانایی و اهلیت لازم ، قصد فعالیت در این حوزه را ندارند باید تفکیک و در صورت استمرار، سلب مجوز شوند.
وی همچنین تلاش برای رفع موانع موجود در مسیر اتمام عملیات اکتشافی در محدوده های تعیین شده را ضروری خواند و گفت: در جلسه ای با حضور دستگاه های ذیربط این موضوع بررسی و اتخاذ تصمیم شود.
استاندار قم با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و اشتغالزایی در دریاچه نمک قم، ضرورت تسریع در تعیین تکلیف سرمایه گذار این دریاچه را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موضوع باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و نهایی شود.