استانها » تولیدی » سمنان » گفتگو » مهسا زیاری
کد خبر : 626939
سه شنبه - 9 بهمن 1397 - 16:30
در دیدار سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان با رییس اداره دیپلماسی وزارت خارجه تاکید شد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت سمنانی های مقیم خارج از کشور در جهت سرمایه گذاری شهری

  رییس اداره دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری سمنانی های مقیم خارج از کشور تاکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت سمنانی های مقیم خارج از کشور در جهت سرمایه گذاری شهری

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  رییس اداره دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری سمنانی های مقیم خارج از کشور تاکید کرد.

دکتر حسین میرزاآقایی در گفتگو با سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان با اشاره به آمار سرمایه های قابل توجه ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: برای بهبود و رونق وضعیت سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری سمنان، پس از احصای الویت های مدیریت شهری و طبقه بندی آن می توان با استفاده از ظرفیت سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران و کنسولگری های فعال، سمنانی های مقیم خارج از کشور را شناسایی و با فراخوان و برگزاری همایش های سرمایه گذاری از آنان دعوت به عمل آورد تا در پروژه های شهرداری سمنان مشارکت نمایند.

وی در ادامه افزود : به منظور آمادگی برای جذب سرمایه گذاران خارج از کشور می بایست زمینه بازدید سرمایه گذاران ایرانی و سمنانی مقیم خارج از کشور از ظرفیت های احصا شده شهرداری سمنان فراهم شود که در این زمینه اداره دیپلماسی وزارت امور خارجه آماده تسهیل شرایط می باشد.

میرزاآقایی خاطر نشان کرد: تامین منافع مادی ناشی از سرمایه گذاری در شهر سمنان ، به رشد توسعه پایدار در کشور کمک خواهد کرد.