تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 322568
سه شنبه - 22 خرداد 1397 - 19:21

صفحه نمایش گوشی Mate 20 از Galaxy Note9 بزرگ تر است!

بر اساس گزارش های رسیده از کره جنوبی، هواوی برای یک پنل ۶.۹ اینچی AMOLED ساخت سامسونگ سفارش ثبت کرده است که می بایست در یکی از فبلت های پیش رو این کمپانی چینی بکار گرفته شود.

صفحه نمایش گوشی Mate 20 از Galaxy Note9 بزرگ تر است!

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بر اساس گزارش های رسیده از کره جنوبی، هواوی برای یک پنل ۶.۹ اینچی AMOLED ساخت سامسونگ سفارش ثبت کرده است که می بایست در یکی از فبلت های پیش رو این کمپانی چینی بکار گرفته شود.

گزارش های منتشر شده حاکی از استفاده از این پنل در یک فبلت زمان بندی شده برای عرضه در فصل پایانی سال میلادی جاری یا حتی فصل اول سال ۲۰۱۹ است که می تواند Mate 20 باشد، چراکه معمولاً مدل های جدید این سری اواخر سال رونمایی می شوند. پنل مورد بحث از نوع تخت است.

در صورتی که شایعات جدید درست باشند و Mate 20 از پنل ۶.۹ اینچی بهره ببرد، احتمالاً به آسانی پیروز نبرد اندازه نمایشگر در بین پرچمدارهای پیش رو خواهد بود. گفته می شود پرچمدار بعدی سامسونگ یا همان Galaxy Note9 از پنل ۶.۳۸ اینچی و مدل بزرگ تر iPhone اپل از نمایشگر ۶.۴۶ اینچی بهره می برد.

به نظر می رسد باید ریشه این حرکت دور از انتظار هواوی را در چین جستجو کرد.هم اکنون هواوی برند پیشتاز بازار چین است و می خواهد وضعیت همینطور باقی بماند. گفته می شود مردم چین بیش از هر کشور دیگری نمایشگر بزرگ را در گوشی های هوشمند ترجیح می دهند که احتمالاً ناشی از اشغال شدن بخش زیادی از نمایشگر توسط نویسه های زبان چینی است.

در حقیقت حتی گفته می شود انتخاب نمایشگر ۶.۴۶ اینچی برای یکی از مدل های جدید iPhone با در نظر گرفتن محبوبیت نمایشگرهای بزرگ میان مردم چین بوده و هواوی هم نمی خواهد یک کمپانی آمریکایی به قلمرو آن نفوذ کند. فراموش نکنید منبع این شایعات مشخص نیست.