اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 905340
سه شنبه - 26 آذر 1398 - 17:13

صدور مجوز فعالیت خودروی سیار اغدیه فروشی در ۵ نقطه از سطح شهر

تا پایان هفته جاری صدور مجوز فعالیت خودروهای سیار اغذیه فروشی در ۵ نقطه جدید شهر صادر می شود.

صدور مجوز فعالیت خودروی سیار اغدیه فروشی در ۵ نقطه از سطح شهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، تا پایان هفته جاری صدور مجوز فعالیت خودروهای سیار اغذیه فروشی در ۵ نقطه جدید شهر صادر می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان؛محمد مجیری با بیان اینکه واحدهای سیار اغذیه فروشی(carfood) با استقبال شهروندان مواجه شده است،اظهار داشت: تا پایان هفته جاری تاییدیه ۵  نقطه واحد سیار اغذیه فروشی به تصویب می رسد.

وی افرود: در حال حاضر واحد سیار اغذیه فروشی به طور موقت در چهار باغ عباسی به مدت ۹ ماه هست که راه اندازی شده اما ظرفیت های جدید دیگری هم متقاضی داشته است که فعلا در حد گزینه در حال بررسی است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ناژوان، صفه،باغ غدیر،مجموعه شهید کشوری،پارک زمزم شهرک ولیعصر،میدان امام علی(علیه السلام)، باغ فدک، مجموعه پردیس هنر و ورزشگاه نقش جهان جزو گزینه های طرح سیار اغذیه فروشی کمیته فنی هستند.

وی تاکید کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری، معاونت خدمات شهری،سازمان زیبا سازی، سازمان پارک ها،سازمان آتش نشانی، مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری، معاوت حمل و نقل،معاونت مالی اقتصادی شهرداری و مناطق شهری مورد تقاضای محل خودروهای سیار، عضو کمیته فنی هستند که طرح های ارائه شده را بررسی و  تایید می کنند.

وی با بیان اینکه طرح سیار اغذیه فروشی ها با تقاضای خودروهای سیار بوده است،گفت:نوآوری و خلاقیت و داشتن واحد پشتیبانی، رعایت بهداشت،تجهیزات ایمنی خودروهای سیار و نیز طرح کامل کسب و کار این مدل مشاغل در اولویت پذیرش قراردارد.

مجیری اضافه کرد: سیار بودن،غیر متمرکز بودن در محل استقرار،ترک محل در شب و از همه مهمتر تاییدیه کمیته فنی و ایجاد جاذبه در شهر و کمک به جذب گردشگر و توریست از دیگر اولویت های این طرح مشاغل سیار است.

وی در خصوص زیرساخت تاییدیه راه اندازی این مدل مشاغل(carfood)بیان داشت: آیین نامه این مشاغل در شورای شهر به تصویب رسانده شده واین خودروها، صدور مجوز فعالیت سیار خود را برای اولین بار بصورت آزمایشی  و برای مدت ۹ ماه دریافت  خواهند نمود.

مجیری   گفت: عرضه مواد خوراکی، نوشیدنی سرد و گرم،ساندویج سرد،غذای گرم مشروط به داشتن واحد پشتیبان تولید طبخ غذا و تایید اداره بهداشت می باشد .