یوسف افشارنیا افزود: اصفهان مهد سرداران بزرگی همچون شهید خرازی، شهید همت و شهید حججی بوده و شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت زیادی تقدیم کشور کرده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: در دوره تحول رسانه ملی،رو شعار محوری هویت‌محوری و عدالت‌گستریرکلید تحقق سند تحول رسانه ملی است و مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید کرده و یکی از آرمان‌های انقلاب است.

وی اضافه کرد: اصفهان ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد و می‌تواند تبدیل به ترازی برای تحقق شعار هویت‌محوری باشد و تنوع جغرافیایی و بافت جمعیتی استان می‌تواند محل عینیت پیدا کردن شعار عدالت‌گستری باشد.

افشارنیا با بیان اینکه رسانه استانی خانه دوم نخبگان همه چهره‌های شاخص فعالان جبهه فرهنگی انقلاب است، گفت: رسانه استانی باید با حضور در همه نقاط استان و نمایش جمهور مردم در قاب تلویزیون و امواج رادیویی عدالت‌محوری را به نمایش بگذارد.

وی متذکر شد: صدا و سیمای مرکز اصفهان با تکیه بر گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری برای چهل سال دوم ابلاغ فرمودند، رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و محلی برای نیروهای جوان و انقلابی خواهد بود و در شان مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان فعالیت خواهد کرد. صدا و سیمای مرکز اصفهان رسانه همه مردم استان بوده و پژواک صدای مردم است.

گفتنی است ،با حضور مدیران استان و معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما  “یوسف افشارنیا” به جای” بهرام عبدالحسینی” به عنوان مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد.

زهرانصیری