استانها » البرز
کد خبر : 530495
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 11:53
در جمع خبرنگاران مطرح شد

صادرات به کشورهای همسایه پایدارسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: بررسی شرایط کشورهای همسایه برای پایدارسازی صادرات به این مناطق در دستور کار ما قرار گرفته است.

صادرات به کشورهای همسایه پایدارسازی می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمد فرشی شامگاه شنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: به بهترین شکل ممکن و همکاری همه اقشار این نمایشگاه افتتاح شد.
وی با اشاره به حضور همه مدیران استانی در این نمایشگاه، افزود: استاندار و سایر مدیران استانی ساعت‌ها از غرفه‌ها بازدید کردند و به رفع معضلات پرداختند.
مدیرکل شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: افتتاحیه فن‌بازار ملی به همراه نشست این فن‌بازار با حضور معاونین نهاد ریاست جمهوری و همه عوامل دخیل در این مبحث صبح روز یکشنبه در مجموعه دشت‌بهشت مشکین‌دشت برگزار خواهد شد.
فرشی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان کشورهای ایران و عراق در حاشیه بازدید رئیس جمهور عراق از ایران اظهارکرد: نشست فعالان اقتصادی و تجاری کشور ایران و عراق را نیز در همین روز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حدود ۱۷ تفاهم‌نامه‌های اقتصادی هوشمندانه‌‌ای که به امضای دو کشور رسیده است به صورت پایلوت در استان البرز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: کشور عراق و بازار آن کشور شدیدا تحت بررسی قرار گرفته است و برای پایدار سازی صادرات به این منطقه برنامه‌ریزی کافی داشته‌ایم.
فرشی با تأکید بر اهمیت حفظ ارتقاء و افزایش میزان صادرات استان البرز، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تخصصی با حضور مردم رونق می‌پذیرد و خوشبختانهکیفیت نمایشگاه قابل قبول است که می‌توان آن‌ را بزرگترین رویداد تجاری استان البرز در سال جاری بدانیم که با هزینه قابل قبولی کلید واژه خورده است.
وی تأکید کرد: نباید پس از اعمال تحریم‌ها آسوده بشینیم، در حوزه پوشاک تولیدی‌های توانمندی در استان وجود دارد اما متاسفانه بازار پوشاک در دست سایر کشورها قرار گرفته است.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ۱۵۰ نفر واحد در حوزه نساجی استان البرز حضور پیدا کردند و برای رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی کافی انجام شده است.
فرشی از برگزاری کلاس استارتاپ‌ با حوزه تخصصی خبر داد و اضافه کرد: اقتصاد درون‌نگر با هدف رسیدن به بهبود شرایط اقتصادی کشور دنبال خواهد شد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه تمام توان خود را بر این داشته‌ایم تا مکانیسم برنامه‌ها بررسی شود و به مرحله عمل برسد، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه قرار است نشستی تحت عنوان بانوان کارآفرین با حضور معصومه ابتکار برگزار شود؛ استان البرز بیشترین تعداد بانوان کارآفرین در کشور را دارد.
انتهای پیام/و