تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 363306
پنجشنبه - 4 مرداد 1397 - 13:10

شیائومی Mi A2 به صورت رسمی معرفی شد؛ استفاده از سیستم عامل اندروید وان

پس از انتشار شایعات و گزارش های فراوان در فضای مجازی، به صورت رسمی از گوشی شیائومی Mi A2 مجهز به سیستم عامل اندروید وان رونمایی شد.

شیائومی Mi A2 به صورت رسمی معرفی شد؛ استفاده از سیستم عامل اندروید وان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شیائومی از دو گوشی هوشمند جدید، شیائومی Mi A2 و Mi A2 لایت مجهز به سیستم عامل اندروید وان رونمایی کرد. در حالی که گوگل این نسخه از سیستم عامل خود را برای دستگاه های اقتصادی توسعه داده است، محصولات جدید شیائومی از مشخصات فنی مناسبی بهره می برند.

در سال گذشته این شرکت چینی از گوشی Mi A1 بر پایه شیائومی Mi 5X رونمایی کرده بود و امسال نیز شاهد توسعه Mi A2 بر پایه Mi 6X هستیم. محصول جدید شیائومی دارای ضخامتی برابر با ۷.۳ میلی متر است و از نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد.

شیائومی Mi A2 به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، پورت USB Type-C و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این دستگاه در بالاترین نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم است.

نمونه لایت این اسمارت فون از مشخصات فنی ضعیف تری بهره می برد. این دستگاه دارای نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نسبت تصویر ۱۹:۹ است. شیائومی برای این محصول خود پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

شیائومی می A2 لایت ضخامتی برابر با ۸.۷۵ میلی متر دارد و انرژی آن را یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه خود به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی های سری A2 شیائومی ابتدا در کشور اسپانیا عرضه می شوند. شیائومی Mi A2 در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۹۰ دلار، نسخه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۵ دلار و در بالاترین نمونه خود به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۸ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

نسخه لایت این گوشی هوشمند در نسخه های مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۲۰۹ و ۲۶۷ دلار به بازار عرضه می شود.