به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازفارس، شورای شرعی اسلامی لبنان در جلسه امروز (شنبه) اعلام کرد، لبنان به صورت همزمان با دو دشمن مشترک روبروست؛ دشمن خارجی یعنی اسرائیل که به صورت مکرر حاکمیت لبنان را از زمین، هوا و دریا نقض می‌کند و دشمن داخلی یعنی تشدید بحران‌های اقتصادی و اجتماعی.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در این جلسه که به ریاست مفتی کل لبنان «عبداللطیف دریان» برگزار شد، تأکید شد، «مقابله با دشمن اسرائیلی» بالاترین درجات همبستگی ملی را می‌طلبد.

شورای شرعی لبنان سپس درباره فتنه‌های فرقه‌ای و مذهبی در داخل این کشور هشدار داد و از آن بر حذر داشت.

حزب‌الله پس از آن یک خودروی زرهی صهیونیستی را (در دهم شهریور) هدف قرار داد که رژیم صهیونیستی به صورت همزمان (در سوم شهریور) دو حمله به ضاحیه و سوریه داشت و طی حمله به سوریه دو عضو حزب‌الله به شهادت رسیدند.

این شورا به تجاوزات صهیونیستی علیه مسجد ابراهیمی و مسجدالاقصی نیز واکنش نشان داد و از کشورهای عربی و اسلامی خواست با آن مقابله کنند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «رووین ریولین» رئیس این رژیم هفته گذشته وارد شهر الخلیل و مسجد ابراهیمی شدند و نتانیاهو مدعی شد، یهودیان تا ابد در این شهر باقی خواهند ماند (+) موضوعی که با واکنش فلسطینی‌ها روبرو شد و تعدادی از آنها اعلام کردند، نتانیاهو هذیان می‌گوید .

انتهای پیام/