به گزارش خبرنگار ربیع، سردار مجتبی فدا در مراسم سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در گلستان شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از شهید سلیمانی به عنوان فردی که تمام نقشه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرد نام برد و اظهار داشت: شهید سلیمانی تمام نقشه‌های دشمنی که آمده بود، قلب کره زمین منطقه خاورمیانه را عاری از تفکر انقلابی، اسلامی و جهادی کند، خنثی کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان اینکه دشمن با تجزیه کشورهای اسلامی و حمله به اماکن مقدس و سازماندهی داعش به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود، گفت: شهید سلیمانی با استقامت، صبوری و با ولایتمداری، ولایت محوری و ولایت باوری و با اعتقادی که به خانواده شهدا داشت و با عزت و کرامتی که برای همسران، پدران، مادران و فرزندان شهدا قائل بود، الگویی از سربازان امام(ره) و رهبر انقلاب در جهان را به مسلمانان و عاشقان این راه معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی علی رغم ناملایمات، بی‌مهری‌ها و فشار و سختی‌ها، برای نظام و انقلاب اسلامی کم نگذاشت و سربازان، مدافعین و رزمندگانی را تربیت کرد که یکی از آنها شهید حججی شد.

سردار فدا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن رضایی که در حمله اشرار در سمیرم به شهادت رسید، به عبودیت و درجات معنوی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی فردی عابد، قاری و مداح و عاشق روضه حضرت زهرا(س) بود و تمام مشکلات خود را با توسل به حضرت زهرا(س) برطرف می‌کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان روایتی از امام صادق(ع) در خصوص فتنه‌های آخرالزمان و عدم نگرانی از این فتنه‌ها، عنوان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند “زیادی فتنه‌های آخرالزمان شما را نگران، مأیوس و خسته نکند، چرا که فتنه‌های آخرالزمان برای آزمایش مومنان و رسوا کردن منافقین است”.

وی ضمن قدردانی از مردم اصفهان برای همراه نشدن با فتنه‌گران، خاطرنشان کرد: از مردم شریف اصفهان که با فتنه‌گران همراهی نکردند و به فراخوان‌ها پاسخ نداده و دنبال ابتذال و برهنگی و آسیب زدن به زیرساخت‌های کشور نبودند و مقابل قرآن سوزی و اهانت به مقدسات در مقابل فتنه‌گران ایستادند، لایق تجلیل و قدردانی هستند.

پریسا خاکبازان