استانها » اصفهان » تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 626827
سه شنبه - 9 بهمن 1397 - 15:13

شهروندان فلاورجانی، خیابان ۱۶ متری آزادگان به فاضل هندی مورد بهره برداری قرار گرفت

پس از سالها انتظار شهروندان فلاورجانی، خیابان ۱۶ متری آزادگان به فاضل هندی با اجرای عملیات روکش آسفالت در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

شهروندان فلاورجانی، خیابان ۱۶ متری آزادگان به فاضل هندی مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پس از سالها انتظار شهروندان فلاورجانی، خیابان ۱۶ متری آزادگان به فاضل هندی با اجرای عملیات روکش آسفالت در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

شهردار فلاورجان در این خصوص چنین گفت: سال گذشته پس از کلنگ زنی این خیابان در دهه فجر اجرای عملیات عمرانی جهت ساخت این خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و پس از یک سال تلاش همه جانبه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در دهه فجر امسال، مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد. که این مهم نشان دهنده عزم جدی برای تغییر وضعیت شهری و آسایش و رفاه شهروندان است.

همچنین ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در این رابطه افزود: با شروع به کار دوره پنجم شورای اسلامی شهر فلاورجان به واسطه مراجعات مردمی و تماس های مکرر تلفنی و همچنین نامه های رسیده از اهالی این محل به شورا، بحث در اولویت قرار دادن این معبر به منظور ساماندهی در دستور کار شورا قرار گرفت و شکر خدا با مساعدت شخص آقای شهردار و مجموعه شهرداری، در دهه فجر سال گذشته کلنگ احداث این خیابان زده شد.

با توجه به مشکلات عمده موجود در این معبر از جمله خاکبرداری به عمق ۲.۵ متر و آماده نبودن زیرساخت های شهری این خیابان، آماده سازی معبر و اجرای عملیات عمرانی آن یکسال به طول انجامید که به فضل الهی در دهه فجر امسال افتتاحیه این خیابان برگزار خواهد شد.

سرکار خانم دکتر اله دادیان در ادامه سخنانش چنین گفت: جا دارد از ساکنان محل، مساعدت دیگر اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری تشکر و قدردانی وافر داشته باشم و به یاری خدا این معبر سبب خیر و برکت برای همشهریان عزیز و اهالی ساکن در این محل باشد.