استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » زهرا نصیری
کد خبر : 605342
چهارشنبه - 19 دی 1397 - 11:59
رييس اداره هماهنگي ستاد بازآفريني شهري اصفهان عنوان کرد:

شهرستان‎ها اصلی ترین پروژه های بازآفرینی شهری را معرفی کنند

رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: باید پروژه هایی تعریف شود که در اولویت شهرستان برای بازآفرینی باشد.

شهرستان‎ها اصلی ترین پروژه های بازآفرینی شهری را معرفی کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: باید پروژه هایی تعریف شود که در اولویت شهرستان برای بازآفرینی باشد.

امیر زاغیان، گفت:  پروژه های معرفی شده جهت بازآفرینی، اصلی ترین پروژه و محرک توسعه باشند و با توجه به در راس بودن مردم در این هرم باید پروژه هایی تعریف شود که اولویت شهرستان برای بازآفرینی باشد .

وی بیان داشت: اقدامات بازآفرینی فقط کالبدی نیست، بلکه مسایل اجتماعی ،سیاسی ، بهداشتی و اقداماتی از قبیل ایجاد روشنایی، روکش آسفالت، احداث ورزشگاه و درمانگاه  را در بر می گیرد.

گفتنی است در این نشست محلات هدف بازآفرینی با اولویت مورد بررسی قرار گرفتند که با توجه به تصویب محلات هدف بازآفرینی چهار شهر در کمیسیون ماده ۵ استان، محله محمودآباد در شهر گز، محله ذوالفقار در شهر گرگاب، محله قیوم از شهر میمه و محله حاجی آباد در شاهین شهر به عنوان اولویت بازآفرینی معرفی و مورد تصویب قرار گرفت و دو شهر وزوان و لایبید نیز علیرغم نداشتن مصوبه کمیسیون ماده ۵ محلات خود را معرفی نمودند تا در صورت تصویب محلات هدف در دستورکار قرار گیرند.

حائز اهمیت است  دراین نشست  فرماندار شهرستان، رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و بخشداران و شهرداران شهرستان ،ریس شورای اسلامی شاهین شهر و روسای تعدادی از دستگاه های خدمات رسان به منظور تشکیل کارگروه های ۸ گانه و پیگیری و تصویب طرح های بازآفرینی شهری در شهر های گز، گرگاب، میمه، وزوان، لایبید و شاهین شهر در محل فرمانداری شهرستان حضور داشتند.