استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 818807
سه شنبه - 12 شهریور 1398 - 16:10

شهردار سمنان از افتتاح میدان دریادار همتی در هفتم آذرماه خبر داد

با حضور سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان، سید مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و تعدادی از معاونین در خصوص جابجایی تاسیسات میدان دریادار همتی بحث و تبادل نظر شد.

شهردار سمنان از افتتاح میدان دریادار همتی در هفتم آذرماه خبر داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، با حضور سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان، سید مسعود سیادتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و تعدادی از معاونین در خصوص جابجایی تاسیسات میدان دریادار همتی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: با توجه به اینکه در میدان دریادار همتی خطوط پالایش و تغذیه زیادی وجود دارد این منطقه ثلث خطر است و لوله های گاز که در زمین حفر شده است و همچنین وجود شیرهای گاز نامعلوم به خطرات آن می افزاید.

علیرضا شریفی نژاد افزود: با توجه به موارد پیش رو جابجایی تاسیسات که قبلا قرار بود از ضلع جنوب میدان صورت گیرد اکنون طی تصمیم گیری انجام شده از شمال میدان به سمت میدان کوثر صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هزینه جابجایی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان است که این امر باید هر چه سریعتر انجام شود تا از به وجود آمدن خسارتهای احتمالی جلوگیری شود.

شهردار سمنان در این جلسه با بیان اینکه یکی از دغدغه های موجود در این میدان تامین تاسیسات شهری شرکت گاز است، گفت: اینکه در چه بازه زمانی این امر محقق می شود برای ادامه کار امری ضروری است.

سیدمحمد ناظم رضوی افزود: اقدام دیگر تراز مالی شهرداری و شرکت گاز است که به چه صورتی انجام خواهد شد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین شهردار پیشنهاداتی در خصوص انجام ابنیه فنی و رفاهی، مهمان سرا و.. به مدیر عامل شرکت گاز داد و نیز در این خصوص قول همکاری داده شد.

ناظم رضوی ابراز امیدواری کرد که همزمان با هفتم آذر ماه که بنام نیروی دریایی نامگذاری شده است، میدان دریادار همتی افتتاح شود و در این روز مراسم ملی در این مکان برگزار شود و همچنین امیدواریم تا آن روز کلیه عملیات جابجایی و ایمن سازی صورت گیرد.

در پایان جلسه مقرر شد با مشارکت شهرداری و شرکت گاز جابجایی تاسیسات در کوتاه ترین زمان انجام شود.