معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

شهرداری شاهین شهر در توسعه و آبادانی شهر پرتوان بوده است

در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و مدیر کل دفتر فنی ، امور عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک استانداری ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار شاهین شهر و شهرداران شهرستان مسائل و مشکلات شهرستان شاهین شهر و میمه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و مدیر کل دفتر فنی ، امور عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک استانداری ، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، شهردار شاهین شهر و شهرداران شهرستان مسائل و مشکلات شهرستان شاهین شهر و میمه بررسی شد.

حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این جلسه ضمن تشکر از تشکیل این جلسه گفت: خوشبختانه در شهرستان شاهین شهر و میمه ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد که می توان با همکاری و همفکری همه ادارات و دستگاه ها این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل نمود.

وی در ادامه گفت : شاهین شهر یک شهر توسعه یافته در بخش های مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی ، ورزشی و رفاهی است و شهرداری شاهین شهر علی رغم مشکلات اقتصادی ولی در توسعه و آبادانی شهر کوشا و پرتوان بوده است.

غلامی با اشاره به پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان اظهار داشت: یکی از خدمات ارزشمند در ناوگان حمل و نقل شهری احداث پروژه مترو است که شهرداری شاهین شهر اقدامات و رایزنی های بسیار خوبی در این خصوص انجام داده که امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در این جلسه ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: خوشبختانه پروژه های مختلف عمرانی شهرداری در سطح شهر علی رغم شرایط نامساعد اقتصادی بدون وقفه درحال احداث است.

وی در ادامه احداث میدان شهدا، محوطه سازی فضای سبز بوستان سهراب سپهری، احداث ساختمان شهرداری شاهین شهر، تکمیل فاز ۲ بوستان محله ای مسکن مهر، احداث آبریزگاه واقع در بوستان محله ای مسکن مهر، احداث بوستان حاشیه بلوار امام (ره) حدفاصل خیابان های عطار و آیت الله طالقانی، احداث فاز ۲ بوستان حافظ شمالی، زیر سازی و جدول گذاری معابر سطح شهر، بدنه سای مسیل، احداث بوستان امامت و پیاده رو سازی سطح شهر را از جمله پروژه های عمرانی فعال شهرداری در نقاط مختلف شهر عنوان نمود.