استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مریم اسماعیل نژاد
کد خبر : 530427
یکشنبه - 27 آبان 1397 - 11:40

شناسایی نانوایی های متخلف در سمنان

در بازرسی از نانوایی های استان سمنان با هدف بهبود کیفیت نان ۲۹۵ نانوایی متخلّف شناسایی شدند.

شناسایی نانوایی های متخلف در سمنان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در بازرسی از نانوایی های استان سمنان با هدف بهبود کیفیت نان ۲۹۵ نانوایی متخلّف شناسایی شدند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلان این خبر افزود: در هفت ماهه اول سال جاری بیش از ۶۲۰۰ بازرسی انجام شده که ۲۹۵ فقره پرونده متخلف تشکیل شده است.

مهدی یحیایی عناوین این پرونده¬ها را کم فروشی، عدم رعایت ساعت کاری و عرضه خارج از شبکه¬ی آرد عنوان و افزود: کم فروشی و عدم رعایت ساعت کار از بیشترین موارد تخلّف در بین نانوایی¬های سطح استان بوده است و ارزش ریالی کل پرونده¬ها را بالغ بر ۵۲۸ میلیون ریال عنوان کرد. یحیایی تسریع کرد: این پرونده¬ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بازرسی در استان با ۱۲ بازرس و کارشناس آرد و نان با هدف نظارت بر کیفیت و کمیّت نانهای تولیدی در حال انجام است و با متخلّفین به شدت برخورد می¬شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در سطح استان حدود ۷۰۰ واحد نانوایی فعال هستند که از این تعداد ۵۴۵ واحد یارانه¬پز و مابقی آزادپز می¬باشند، افزود: هم استانی¬های عزیز می¬توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلّف از قبیل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعت کاری و … با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را اعلام نمایند.