اقتصاد مقاومتی، اشتغال » اقتصادی
کد خبر : 391717
سه شنبه - 30 مرداد 1397 - 19:03
سرپرست وزارت کار:

شناسایی بنگاه‌های مشکل‌دار اقتصادی در اولویت وزارت کار است

سرپرست وزارت کار تاکید کرد که شناسایی بنگاه های اقتصادی مشکل دار و دچار بحران در اولویت برنامه ریزی های استانی باشد.

شناسایی بنگاه‌های مشکل‌دار اقتصادی در اولویت وزارت کار است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از مدیران کل اجرایی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی سراسر کشور خواست تا باهوشیاری و برنامه ریزی های درست بنگاه های اقتصادی مشکل دار و دچار بحران در سراسر کشور شناسایی شود.

وی در اولین نشست هم اندیشی با مدیران کل اجرایی سراسر کشور  وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که در محل این وزارتخانه برگزار شد افزود : باید از تمام ظرفیت های ادارات کل استانی در بهبود خدمات رسانی به جامعه هدف وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استفاده کرد.
وی با اشاره به نقش کلیدی و محوری ادارات کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان های سراسر کشور گفت : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید به عنوان بزرگ ترین وزارتخانه اجتماعی کشور در رفع تنگناها و افزایش خدمات اجتماعی  کمک کند.
سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد : رویکرد توانمندسازانه و سرعت بخشیدن به امور مربوط به اشتغال فراگیر باید در دستور کار برنامه های مدیران کل اجرایی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی در سراسرکشور قرار گیرد.
بندپی بر توسعه و تعمیم آموزش و ارتقای سطح مهارت در کشور تاکید و اضافه کرد : هم افزایی در سطوح مختلف وزارتخانه باید محور فعالیت های یکایک ما باشد .