شناخت استعدادهای برتر در مسابقات دوچرخه سواری جام مولای عرشیان

مسابقات دوچرخه سواری ویژه آقایان با حضور ۸۰ ورزشکار در ورزشگاه آبشار برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

شناخت استعدادهای برتر در مسابقات دوچرخه سواری جام مولای عرشیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مسابقات دوچرخه سواری جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان به مناسبت ماه مبارک رمضان در ورزشگاه آبشار برگزار شد.

این رقابت ها در رده سنی متولدین ۸۵، ۸۶ و ۸۷ و با حضور ۸۰ ورزشکار انجام پذیرفت که در نهایت به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.
رییس هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: درا ین مسابقات، محوریت فعالیت هیأت دوچرخه سواری اصفهان را شناخت استعدادهای برتر بود که به همین علت متولدین سال های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ را نقطه هدف قرار دادیم.
عباسپور ادامه داد: خوشبختانه در این زمینه و در قسمت پسران ۸۰ شرکت کننده دراین مسابقات به رقابت پرداختند که توانستیم با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان این رویداد را با موفقیت پشت سر بگذاریم که به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
وی گفت: برای حضور دختران نیز در این مسابقات برنامه ریزی شده بود که به دلیل منع دوچرخه سواری بانوان در فضای شهری، نتوانستیم این مسابقات را برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در مردادماه میزبان مسابقات استعدادهای برتر کشورهستیم که به همین خاطر رقابت های جام مولای عرشیان را فرصت مناسبی برای آماده سازی ورزشکاران دانستیم و یکی از اهداف ما از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای شهر بود که در این خصوص شهرداری با ما همکاری بسیار خوبی داشت.