استانها » تولیدی » سیستان و بلوچستان » گفتگو
کد خبر : 281891
شنبه - 8 اردیبهشت 1397 - 09:33
خبرنگار: احمد پیشکو

شلوغی جایگاه های سوخت بلوچستان مقطعی بوده /محدودیتی درعرضه سوخت نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بلوچستان گفت: شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت در بلوچستان مقطعی بوده و هم‌اکنون صف‌های دریافت سوخت به حالت عادی بازگشته است .

شلوغی جایگاه های سوخت بلوچستان مقطعی بوده /محدودیتی درعرضه سوخت نداریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بلوچستان گفت: شلوغی جایگاه‌های عرضه سوخت در بلوچستان مقطعی بوده و هم‌اکنون صف‌های دریافت سوخت به حالت عادی بازگشته است .

مصطفی نخعی با اشاره به‌صف طولانی در جلو جایگاه‌های سوخت در روزهای اخیر و فروش سوخت باقیمت بالا در بازار سیاه اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از بابت تأمین سوخت جایگاه‌ها در بلوچستان هیچ مشکلی ندارد .

وی بابیان این‌که بنا به آمار در روز گذشته بیش از یک‌میلیون و سیصد و شصت هزار لیتر بنزین از جایگاه‌های عرضه سوخت بلوچستان تحویل‌شده است، افزود: عمدتاً شلوغی جایگاه‌های به‌خاطر شارژ شدن مجدد کارت‌های سوخت در اوایل ماه است که به‌طورمعمول در اوایل ماه به‌خاطر شارژ شدن مجدد کارت‌ها شاهد هجوم مردم برای دریافت سوخت هستیم .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بلوچستان با تأکید بر اینکه شرکت پخش هیچ‌گونه محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه‌ها ندارد، تصریح کرد: بااین‌حال ما به‌طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می ‎ کنیم و درصورتی‌که کم‌کاری رخ داد به‌شدت با عوامل آن به‌عنوان متولی تأمین و نظارت بر سوخت برخورد می‌کنیم ضمن آنکه طی روز گذشته نیز ضمن بازدید از تمامی جایگاه‌های شهرستان‌های چابهار، نیکشهر و ایرانشهر ضمن تشکیل جلسه‌ای با متصدیان مجاری عرضه، موانع و مشکلات احتمالی بررسی‌شده است .

نخعی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمام جایگاه‌های سوخت تحت نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بلوچستان فعال بوده و هیچ‌گونه ترافیکی برای عرضه سوخت وجود ندارد .

 در چند روز گذشته،شلوغی بیش‌ازاندازه جایگاه‌های سوخت بلوچستان و عرضه سوخت باقیمت بالا در بازار سیاه به سوژه رسانه‌ها تبدیل‌شده بود .

لازم به یادآوری است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بلوچستان به مرکزیت چابهار یکی از ۳۷ منطقه شرکت پخش کشور است که وظیفه تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع فراورده ‎ های نفتی در جنوب استان سیستان و بلوچستان شامل شهرهای چابهار،کنارک،نیکشهر،فنوج،قصرقند،سرباز،ایرانشهر و دلگان را به عهده دارد.