سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 680323
شنبه - 17 فروردین 1398 - 17:32
پژمان‌فر :

«شش قهرمان و نصفی» پرچم‌دار حمایت آثار هنری از رونق تولید بود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تمجید از پخش سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی»، تولید این سریال را نویدبخش تولید آثار هنری بهتر و گسترده‌تر در زمینه رونق تولید دانست.

«شش قهرمان و نصفی» پرچم‌دار حمایت آثار هنری از رونق تولید بود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «نصرالله پژمان‌فر» نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با تمجید از تولید و پخش سریال «شش قهرمان و نصفی» در ایام نوروز ۹۸ و پرداختن این سریال به مسئله تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در ارتباط با تولیدات سینمایی و تلویزیونی، مهمترین نکته این است که در کنار سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت، به مسئله آموزش و فرهنگسازی نیز توجه شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان از لحاظ تربیتی به شدت تحت تاثیر فیلم ها و سریال ها هستند و پیام های ارائه شده، در میان مدت و درازمدت بر ذهن و رفتار آنها تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عوامل و دست اندرکاران سریال «شش قهرمان و نصفی» پیش از این هم در حوزه سینما، کار فاخری مانند «قهرمانان کوچک» را با موضوع حمایت از کالای ایرانی و کارگر ایرانی تولید کردند که با استقبال گسترده نوجوانان و خانواده هایشان مواجه شد.

پژمان‌فر گفت: در سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی» هم با بهره‌گیری هنرمندانه از ابزار طنز و ورزش، اهمیت و حساسیت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی برای کودکان و نوجوانان تبیین شده است.

وی با اشاره به نیاز جامعه به این قبیل تولیدات هنری و رسانه ای، تصریح کرد: ما نیز در مجلس از این دست آثار حمایت میکنیم و امیدواریم در رسانه ملی هم بعد از این نسبت به چنین تولیداتی اهتمام بیشتری شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: تولید و نمایش سریال «شش قهرمان و نصفی» در پایان سال حمایت از کالای ایرانی و آغاز سال رونق تولید، اتفاقی خوب در رسانه ملی بود که می‌تواند نویدبخش تولیدات بهتر و گسترده‌تر در آینده باشد.

انتهای پیام/