استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 816385
یکشنبه - 10 شهریور 1398 - 12:49
با کسب لوح تقدیر از سوی استاندار سمنان؛

شرکت گاز استان دستگاه اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی شد

در ارزیابی سال۹۷ جشنواره شهید رجایی، شرکت گاز استان سمنان به عنوان دستگاه برتر شاخص بهره وری معرفی و مدیر عامل این شرکت از سوی استاندار سمنان لوح تقدیر گرفت.

شرکت گاز استان دستگاه اجرایی برتر جشنواره شهید رجایی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در ارزیابی سال۹۷ جشنواره شهید رجایی، شرکت گاز استان سمنان به عنوان دستگاه برتر شاخص بهره وری معرفی و مدیر عامل این شرکت از سوی استاندار سمنان لوح تقدیر گرفت.

گفتنی است: در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی و معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر که با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ،مدیران دستگاه های اجرائی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، شرکت گاز استان سمنان در شاخص اختصاصی بهره وری به عنوان دستگاه برتر معرفی و ” لوح تقدیر و تندیس دستگاه برتر” از سوی استاندار سمنان به مدیرعامل این شرکت اعطا شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر علیرضا آشناگر استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجائی استان سمنان خطاب به علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان آمده است:

“جشنواره شهید رجایی در راستای خدمت رسانی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد فضای رقابتی و فرصتی برای معرفی و تجلیل از الگوهای برتر در مسیر نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی و توسعه و تحول در نظام اداری انجام می پذیرد.

در این راستا ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه هایی اجرایی استان توسط دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان صورت پذیرفته و آن دستگاه در بهره وری به عنوان دستگاه برتر ، شناخته و معرفی شده است . این موفقیت که حاصل تلاش همه جانبه و صادقانه مدیریت و کارکنان آن دستگاه می باشد را تبریک عرض می نمایم.”