استانها » اصفهان » تولیدی » گزارش تصویری
کد خبر : 289107
یکشنبه - 16 اردیبهشت 1397 - 19:04
ساناز قریشوندی

شروع وام‌دهی صندوق از اواسط سال جاری

صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) فولادشهر، یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های کشور است که مدتی دچار مشکل مالی و ورشکستگی شده بود و سیل مراجعه‌کنندگان و ایجاد آشوب و بی‌نظمی روزبه‌روز افزایش می‌یافت.

شروع وام‌دهی صندوق  از اواسط سال جاری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) فولادشهر، یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های کشور است که مدتی دچار مشکل مالی و ورشکستگی شده بود و سیل مراجعه‌کنندگان و ایجاد آشوب و بی‌نظمی روزبه‌روز افزایش می‌یافت. سرانجام شورای تأمین شهرستان لنجان بر آن شد خیّر و سرمایه‌گذاری را در مقام مدیر صندوق معرفی کند. درنه‍ایت حسین بیات یکی از سرمایه‌گذاران در فولادشهر انتخاب و معرفی شد.
سرمایه‌گذار صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) فولادشهر گفت: بحرانی که در مدیریت قبلی قرض‌الحسنه به وجود آمد، با کمک خداوند و زحمات پرسنل مدیریت و کنترل شد.
حسین بیات افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه به عنوان نهادهایی مردمی و خودجوش در بستر فرهنگ اسلامی کشور شکل گرفتند. این نهاد به جهت نیت خیرخواهانه مؤسسان و ماهیت عقد قرض‌الحسنه در زمره مؤسسات خیریه قلمداد شده است.
در ادامه مدیر صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) گفت: خداوند را شاکریم که با پیگیری مسئولان بخش فولادشهر توانستیم بحران صندوق را کنترل و با مساعدت حسین بیات این مجموعه را دوباره راه‌اندازی کنیم.
محمدتقی رحیمی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم برای سه ماه آینده صندوقی فعال داشته باشیم که وام بدهد و جذب سرمایه‌های جدید در دستورکارش بوده و همچنین هم‌دوش سایر صندوق‌های منطقه باشد.